800
۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

​‌نام نویسی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان آغاز شد

مهرداد جهاندیده از از آغاز زمان نام نویسی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان خبر داد.
​‌نام نویسی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان آغاز شد
به گزارش شستون؛ مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، مفاهیم جلد بیست و چهارم تفسیر نمونه در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

وی توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جامعه کار و تولید، شناسایی استعدادهای برتر در رشته‌های مختلف قرآنی در میان جامعه کارگران و تلاشگران، ایجاد زمینه رقابت سالم در زمینه امور و فعالیت‌های قرآن و ترغیب جامعه کار و تولید استان در راستای توجه هر چه بیشتر به آموزه‌های قرآنی را از اهداف این مسابقات بیان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص شرایط شرکت کنندگان گفت: برای شرکت در این دوره از مسابقات، صرفا داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و کارگران می بایست دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشند و خانواده های ایشان علاوه بر همسران، فرزندانی که سن آنها بین ۱۸ تا ۲۵ سال است نیز می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

جهاندیده افزود: طبق قوانین جشنواره حضور نفرات اول مرحله کشوری رشته های قرائت و حفظ کل همه دوره های پیشین در آن رشته مجاز نیست و نفرات اول رشته های حفظ ۲۰ و ۱۰ جزء دوره های پیشین تنها اجازه شرکت در رشته های بالاتر حفظ را خواهند داشت. 

 وی اظهار داشت: علاقمندان برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر از اول تا بیستم تیرماه امسال به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان مراجعه کنند. 

وی افزود: نفرات برگزیده هر رشته در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 22993
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *