800
۰
فرمانده سپاه سراوان خبر داد؛

بیماران کرونایی زیر چتر حمایتی سپاه/ ۵۰ بسته معیشتی توزیع شد

احمد مالدا از توزیع بسته های معیشتی میان بیماران متاثر از ویروس کرونا در حوزه شهر محمدی خبر داد.
بیماران کرونایی زیر چتر حمایتی سپاه/ ۵۰ بسته معیشتی توزیع شد
احمد مالدار فرمانده سپاه سراوان در گفتگو با شستون بیان کرد: تعداد ۵۰ بسته کمک معیشتی در راستای طرح شهید سلیمانی بین افرادی که از لحاظ معیشت در مضیقه بودند توزیع شد.

وی افزود: این بسته ها شامل نخود، لوبیا، سویا، برنج، چای، لپه، ماکارونی و رب گوجه فرنگی بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها  را ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال عنوان کرد که توسط جهادگران حوزه مقاومت شهید نعیم دهواری شهر محمدی بین بیماران متاثر از کرونا توزیع شده است.


مالدار خاطرنشان کرد: افراد نیازمند و بیماران متاثر از ویروس کرونا توسط حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت و همچنین شبکه بهداشت و درمان شناسایی می‌شوند که توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی با حفظ کرامت انسانی و احترام انجام می پذیرد.


وی اذعان کرد:  کمک به همنوعان و نیازمندان یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که از ابتدای انقلاب تاکنون در حال انجام است و این بار نیز با شیوع ویروس کرونا جهادگران سپاه در قالب رزمایش کمک مومنانه به بیماران متأثر از ویروس کرونا و اقشار آسیب پذیر بسته های معیشتی و پک های بهداشتی را توزیع کرده و این اقدام خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه سراوان گفت: توزیع ۱۵۰۰ عدد ماسک رایگان میان کسبه و بازاریان و شهروندان سراوانی، راه اندازی دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سراوان و گلشن، کمک در راه‌اندازی درمانگاه جمعیت هلال احمر با همکاری پزشکان جهادگر سپاه، اعزام نیروهای جهادی جهت مراقبت از بیماران کرونایی و اعزام بهیاران و  پزشکیاران به مراکز درمانی از دیگر اقدامات سپاه شهرستان سراوان در یک ماه اخیر در این منطقه برای مهار ویروس کرونا بوده است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 23210
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *