وزاری سیاسی پیشنهاد شده از تخصص و تجربه خوبی برخوردار هستند/ وزرای خارجه و اطلاعات گزینه های مقبولی هستند

24 مرداد 1400 ساعت 10:52

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای این وزارتخانه ها گزینه هایی هستند که از تخصص و تجربه خوبی برخوردار هستند و براساس در نظر گرفتن قابلیت های کارآمد انتخاب و معرفی شدند.


به گزارش شستون؛ «احمد علیرضابیگی»، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با ارزیابی کابینه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب به مجلس گفت: اگر کابینه پیشنهادی را به بخش سیاسی و اقتصادی تقسیم کنیم، باید گفت وزرای پیشنهادی سیاسی دولت که شامل وزرای خارجه، کشور، اطلاعات و دفاع است گزینه های مقبول و مطلوبی هستند.
وی با بیان اینکه بررسی ها نشان می دهد که تمایندگان نسبت به این وزرا رای مثبت دارند افزود: گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای این وزارتخانه ها گزینه هایی هستند که از تخصص و تجربه خوبی برخوردار هستند و براساس در نظر گرفتن قابلیت های کارآمد انتخاب و معرفی شدند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه در شرایط فعلی با توجه به اوضاع معیشتی و اقتصادی کشور وزرای اقتصادی از جمله وزیر اقتصاد، صنعت، نیرو از اهمیت بسیاری برخوردار است ادامه داد: به نظر می رسد آنگونه که باید شرایط فعلی کشور در معرفی وزرای بخش اقتصادی در نظر گرفته نشده است.
علیرضابیگی با اشاره به اینکه وظیفه بزرگی که به عهده کابینه سیزدهم است؛ دلگرم کردن مردم به بهبود شرایط زندگی است تاکید کرد: مردم در شرایط سخت همواره پشتوانه انقلاب و کشور بودند و حالا امید به دولت سیزدهم دارند تا مشکلات انباشته شده در بخش اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.
وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد گزینه های پیشنهادی برای بخش های اقتصادی کشور نتوانند مقصود کشور و مردم را برآورده کنند عنوان کرد: تغییرات جدی در گزینه های اقتصادی رئیس جمهور قابل انتظار است زیرا پیش بینی می شود گزینه های اقتصادی رئیس جمهور نتوانند نظر مجلس را جلب کنند.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 23300

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/23300/وزاری-سیاسی-پیشنهاد-شده-تخصص-تجربه-خوبی-برخوردار-هستند-وزرای-خارجه-اطلاعات-گزینه-های-مقبولی

شستون
  https://shastoon.ir