800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان مطرح کرد؛

اشرافی گری و آقازادگی در سطوح مختلف دولت روحانی قابل مشاهده بود/ عزم جدی رئیسی برای حل مشکلات با حضور در بین مردم

مولوی سید عبدالصمد ساداتی گفت: مقام معظم رهبری به دولت سیزدهم توصیه داشتند تا از اشراف گری و نگاه بالا به مردم اجتناب کنند موضوعی که در دولت روحانی مشاهده نشد و با اشراف گری و از دور نظاره گر گرفتاری های مردم بودند.
اشرافی گری و آقازادگی در سطوح مختلف دولت روحانی قابل مشاهده بود/ عزم جدی رئیسی برای حل مشکلات با حضور در بین مردم
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت و گو با شستون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با هنر و رجایی از دولتمردان مردمی و خدمتگزار مردم، بیان کرد: روز گذشته رهبری معظم انقلاب توصیه های مهمی به دولت سیزدهم در زمینه های مختلف داشته اند که امیدواریم دولت جدید بتواند مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به اینکه با مرتفع شدن معضلات از درد و رنج مردم می‌کاهد ، ادامه داد: یکی از توصیه های رهبر انقلاب به دولت سیزدهم دوری جستن از اشراف گری بود، موضوعی که در هشت سال اخیر شاهد آن بودیم که برخی با لابی گری، پارتی بازی و اشراف گری و آقازادگی در سطوح مختلف به کار گرفته شدند که دلسوز نظام و مردم نبودند.

امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: وضعیت در گذشته قابل قبول نبود، نمی توان گفت دولت جدید یک شبه و یا یک ماهه بتواند مشکلات به جا مانده را حل کند اما باید عزم جدی برای مرتفع ساختن معضلات حاصل شود.

مولوی ساداتی گفت: افرادی در دولت جدید منتصب شوند که دلسوز و مردمی باشند، غم آنها غم نظام و انقلاب باشد و برای پاسداشت از خون شهدا که برای انقلاب جاری شده خدمت صادقانه انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: در دولت روحانی مسئولین بالا دستی در میان مردم حضور نداشتند اما روز گذشته رهبر انقلاب به اعضای هیات دولت سیزدهم توصیه داشتند که مردمی باشند و اشراف گری به دور باشند.

امام جمعه اهل سنت سراوان اذعان کرد: دولت روحانی از دور نظاره گر گرفتاری های مردم بودند اما در روزهای اخیر مشاهده کردیم که چطور آیت الله رئیسی در داروخانه ها، بیمارستان ها و روستاها و در بین مردم ظاهر می شود که انتظار است با نگاه مردمی و نیروهای انقلابی، مسئولیت پذیر بر مشکلات پیروز شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 23423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *