800
۰
رئیس اداره امور عشایری سراوان خبر داد؛

توزیع کالای اساسی میان ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار عشایری/ ۹۷۸ نفر از کوچ‌نشینان سراوانی علیه کرونا واکسینه شدند

سلمان قدوسی گفت: ۹۷۸ نفر از کوچ نشینان سراوانی که در ۲۵۹ نقطه سکنا دارند در ۲ مرحله علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.
توزیع کالای اساسی میان ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار عشایری/ ۹۷۸ نفر از کوچ‌نشینان سراوانی علیه کرونا واکسینه شدند
سلمان قدوسی رئیس اداره امور عشایری سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: از زمان شیوع پیک‌ جدید کرونا در سراوان با پیگیری های انجام شده از سوی فرمانداری سراوان و اداره صمت، سهمیه کالا از طریق ستاد تنظیم بازار به ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار عشایری تخصیص یافت که میان کوچ نشینان توزیع شد.

وی افزود: با توزیع کالاهای تنظیم بازار میان عشایر مراجعه کوچ‌نشینان به سطح شهر کاهش یافت و طبق گفته متولیان امر باعث کاهش شمار مبتلایان به کرونا میان عشایر شده است.

این مقام مسئول گفت: طبق پیگیری های انجام شده در مرحله اول ۸۵۳ نفر و در مرحله دوم ۱۲۵ نفر و در مجموعه ۹۷۸ نفر از عشایر بالای ۱۸ سال علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

قدوسی گفت: بر اساس سرشماری که از طریق این اداره صورت گرفته در مجموعه در ۲۵۹ نقطه کانون‌تجمعی، مراکز کم جمعیت و پراکنده سراوان ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار عشایری سکنا دارند.

وی خاطر نشان کرد: با کمک بهیاران و شبکه بهداشت و درمان در سراوان غربالگری ویروس کرونا در مناطق عشایری سراوان انجام شده است.

رئیس اداره امور عشایری سراوان اذعان کرد: سپاه و بسیج نیز در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی میان عشایر سراوانی بسته های غذایی، ماسک و بسته های بهداشتی توزیع شده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۵۱
کد مطلب: 23487
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *