800
۰
در راستای مقابله با کووید۱۹؛

۸۵درصد از معلمان سیستان وبلوچستان دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند

داوود گلی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان گفت: تاکنون بیش از ۸۵درصد معلمان استان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
۸۵درصد از معلمان سیستان وبلوچستان دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند
به گزارش شستون؛ داوود گلی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در راستای مدیریت اپیدمی کرونا و سلامت معلمان و دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید تعداد زیادی از فرهنگیان و معلمان در طرح واکسیناسیون سراسری اقدام به دریافت واکسن کرده‌اند.

وی افزود: بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتدای اجرای این طرح تا پانزدهم شهریور ماه ۸۵ درصد از فرهنگیان و معلمان اقدام به تزریق واکسن کرده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مرحله ۳۱ هزار  و ۲۲۲ نفر علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اذعان کرد: دوز دوم تزریق واکسن نیز در حال انجام بوده و تا پایان شهریور فرایند آن ادامه خواهد داشت.
 
وی خاطر نشان کرد: تمام سعی آموزش و پرورش این است تا همه معلمان و کادر اداری دوز دوم واکسن را تزریق کرده باشند و تا زمانی که ستاد ملی کرونا به بازگشایی حضوری مدارس در سال تحصیلی جدید تصمیم گرفت هیچگونه مشکلی وجود نداشته باشد.

گلی گفت: بازگشایی و یا عدم بازگشایی مدارس به تصیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد، اما آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی از ابتدای مهرماه است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 23502
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *