فرمانده سپاه سراوان:

ثانیه ثانیه هشت سال دفاع مقدس افتخار است/ تجلی اراده و مقاومت ملت ایران مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمن

31 شهريور 1400 ساعت 7:46

احمد مالدار گفت: ثانیه ثانیه هشت سال دفاع مقدس افتخار است که باعث شد به خودباوری و اعتماد به نفس برسیم و از وابستگی به بیگانگان و سراوان کفر خارج شویم.


احمد مالدار فرمانده سپاه سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: جنگ تحمیلی برای ملت سرافراز ایران اسلامی یک آزمون محسوب می شود که با کسب تجارت مختلف و با اعتماد به نفس و توان داخل توانستیم  در قله افتخار بایستیم.

وی افزود: ثانیه ثانیه هشت سال دفاع مقدس افتخار است که باعث شد به خودباوری و  اعتماد به نفس برسیم و از وابستگی به بیگانگان و سراوان کفر خارج شویم.
 
فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: شهادت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی به عنوان یک ارزش میان ملت ایران نهادینه شد و امروز وظیفه داریم احیاگر این فرهنگ ارزشمند میان نسل سوم و چهارم انقلاب باشیم.

مالدار گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور با الگو‌گیری از جانفشانی های رزمندگان در دفاع مقدس، جبهه جنگ و پشت جبهه، در قطع زنجیره انتشار کووید ۱۹ جانانه در میدان حضور یابیم و به یاری هموطنان بشتابیم.

وی خاطر نشان کرد: تجاربی که در دفاع مقدس به دست آوردیم توانستیم بسیاری از بحران ها و طوفان ها را پشت سر بگذاریم و ترویج گر فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: امروز اراده و استقامت و همچنین عمل جهادی در تحریم های ناجوانمردانه دشمن میان هموطنان تجلی یافته که دستاوردهای بی نظیر در حوزه پزشکی، علمی، نانو، موشکی و غیره حاصل خودباوری ملت ایران است.

مالدار بیان کرد:  دشمن به دنبال این است تا قلوب و مغزها را تصرف کند تا بتواند به اهداف شوم خود برسد و کدخدایی کند اما در نظام ولایی ایران اسلامی با شعار استقلال و آزادی روی کار آمد که پذیرش استکبار و زیر سلطه بیگانگان معنا ندارد.

وی گفت: دشمن به خوبی می داند که توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد پس در تلاش است تا با تصرف افکار و تحریک احساسات به بهانه های مختلف ناامیدی را در جوامع اسلامی به ویژه ایران القا کند که در این برهه حساس دشمن شناسی، فتنه شناسی و بصیرت افزایی بیش از پیش احساس می شود.


انتهای پیام/


کد مطلب: 23583

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/23583/ثانیه-هشت-سال-دفاع-مقدس-افتخار-تجلی-اراده-مقاومت-ملت-ایران-مقابل-تحریم-های-ناجوانمردانه-دشمن

شستون
  https://shastoon.ir