یک مبلغ مذهبی عنوان کرد؛

سیره تربیتی حضرت زهرا (س) بهترین الگوی بانوان/مطالعه زندگی نامه شهدا عامل افزایش کیفیت زندگی

4 مهر 1400 ساعت 9:14

سموعی گفت: شخصیت و عظمت حضرت زهرا (س) مانند شب قدر ناشناخته است در زندگی خود نگاه کنیم چطور می توانیم به ایشان نزدیک شویم.


به گزارش شستون؛ به نقل از زاهدنیوز، همایش نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس با حضور بانوان زاهدانی و به همت بسیج جامعه زنان شهرستان زاهدان در کانون شهید عالی این شهرستان برگزار شد.

سموعی مبلغ حوزه های علمیه در این همایش بیان کرد: اگر سیره تربیتی و روش بندگی حضرت زهرا (س) را مطالعه کنیم از ایشان و امام زمان(عج) الگوپذیری کرده ایم جوانان بسیجی ما الگو هستند چه آنهایی که شهید شده اند چه آنهاییکه در راه انقلاب در حال مجاهدت هستند.

وی افزود: شخصیت و عظمت حضرت زهرا (س) مانند شب قدر ناشناخته است در زندگی خود نگاه کنیم چطور می توانیم به ایشان نزدیک شویم. فاطمه الزهرا(س) خود شهیده هستند و همسر و مادر شهید هستند  و در منزلی ساده بزرگترین انسان ها را تربیت کردند و ما بر سر سفره ایشان ارتزاق می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زهد و ساده زیستی بر زندگی حضرت زهرا (س) حاکم بود، کتابها الگوهای خوبی به ما می دهد کتب زیادی از زبان مادران شهدا در حوزه دفاع مقدس منتشر شده است خواندن و دانستن زندگی شهدا به کیفیت زندگی ما می افزاید فرزندان باید ببینند که مادر خانواده کتاب می خواند تا از او کتابخوانی را فرا بگیرند.

 



 
این مبلغ مذهبی تاکید کرد: ارائه یک نمونه کامل از زندگی برای ما راهگشاست  اسلام نیز به این موضوع پرداخته و آیات بی شماری به این نکته اشاره کرده است که در رسول خدا برای شما الگوی نیکویی است، امام حی ما امام زمان(عج) است و باید روش اقتدا به آن حضرت را بدانیم، ما خیلی نکات کمی درباره ایشان می دانیم.

 
 
 
در پایان این همایش از بانوان نمونه و برتر شهرستان زاهدان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 23619

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/23619/سیره-تربیتی-حضرت-زهرا-س-بهترین-الگوی-بانوان-مطالعه-زندگی-نامه-شهدا-عامل-افزایش-کیفیت

شستون
  https://shastoon.ir