800
۰
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری:

جابجایی بیش از یک میلیون و900 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

تیمورباقری گفت: یک میلیون و 989 هزار و 325 تن کالا با 120 هزار و 459 سفر باری در شش ماهه نحست سالجاری توسط ناوگان باری درحوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شده است.
جابجایی بیش از یک میلیون و900 هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
به گزارش شستون؛ تیمورباقری معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون با بیان اینکه 69 شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی , سیمان  و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

وی حمل کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دانست و گفت: با توجه به بیماری کرونا، دستور العمل های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل ابلاغ و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در پایانه های بار استان اجرایی و کنترلهای لازم توسط کارشناسان این اداره کل روزانه درحال انجام می باشد .

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای گفت: وضعیت حمل و نقل عمومی جاده ای کالا در حال حاضر در سیستان و بلوچستان کاملا عادی و روان است.

باقری در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 8 هزار و 791 راننده، 6 هزار و 609 دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر 14 سال و3 پایانه بار در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.


انتهای پیام/
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 23746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *