800
۰
۱
مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان مطرح کرد؛

واکسیناسیون دانش آموزان؛ دغدغه این روزهای حوزه درمان/ عادی انگاری در سراوان همچنان ادامه دارد

احمد سپاهیان گفت: در پی انتشار مطالب بی پایه و اساس در فضای مجازی این روزها شاهد عدم همکاری والدین جهت واکسینه شدن دانش آموزان علیه ویروس کرونا هستیم.
واکسیناسیون دانش آموزان؛ دغدغه این روزهای حوزه درمان/ عادی انگاری در سراوان همچنان ادامه دارد
احمد سپاهیان مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در حال حاضر سراوان در وضعیت آبی قرار دارد و تعداد افراد مثبت کرونایی کاهش یافته است.

وی افزود: در خصوص تلقیح واکسن کرونا برای دانش آموزان به دلیل عدم همکاری والدین با مشکل مواجه شه ایم و با توجه به اعلام برگزاری حضوری کلاس های درس مدارس چنانچه این روند ادامه داشته باشد امکان شیوع موج جدید کرونا وجود خواهد داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: جهت ایمن سازی و واکسیناسیون دانش آموزان به مدارس مراجعه کرده ایم اما به کارشناسان و پرسنل بهداشتی و درمان اجازه ورود داده نشد که در این خصوص بارها با آموزش و پرورش جلسات متعددی برگزار شده اما منتج به نتیجه مطلوب نشده است.

سپاهیان علت عدم اقبال والدین به انجام واکسیناسیون دانش آموزان علیه ویروس کرونا را مطالب کذب منتشر شده در فضای مجازی که پایه و اساس علمی ندارد را عنوان کرد که این روزها به یک چالش در حوزه درمان تبدیل شده است.

وی خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و استقاده از ماسک در اماکن عمومی در سطح شهرستان بسیار ضعیف است، بغل کشی ها و روبوسی ها بدون در نظر گرفتن شیوه نامه ها در حال انجام است و چنانچه عادی انگاری همچنان ادامه داشته باشد در هفته های آتی شاهد پیک جدید خواهیم بود.


مدیر شبکه بهداشت و درمان سراوان در خصوص عدم رعایت دستورالعمل ها و محدودیت های پزشکی در پایانه های مسافربری، گفت: کارشناسان مربوطه به محل اعزام و گزارشات مردمی مبنی بر عدم رعایت محدودیت های کرونایی را بررسی خواهند کرد اما نیاز به همکاری سایر ارگان ها و همچنین مردم در رعایت بهداشت را داریم.


انتهای پیام/خ
 
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 23768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
محمد
Iran, Islamic Republic of
عالی