رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران مطرح کرد؛

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی بیمارستان 64 تختخوابی سیب و سوران/ 11 مرکز جامع سلامت به مردم خدمت رسانی می کنند

24 مهر 1400 ساعت 8:43

ایوب کرد تمینی گفت: در حال حاضر بیمارستان 64 تختخوابی سیب و سوران 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که طبق تعهد پیمانکار در صورت عدم وجود مشکلات مالی تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.


ایوب کرد تمینی رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: فاز اجرایی بیمارستان 64 تختخوابی سیب و سوران از حدود هفت ماه گذشته با پیمانکار جدید آغاز شده که روند کار رو به پیشرفت است.

وی افزود: نیروی انسانی بیمارستان سیب و سوران ماما، کارشناسان علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل، پرستار و غیره جذب و در بیمارستان ایرانمهر در حال فعالیت هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بیمارستان سیب و سوران تا این لحظه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که پیمانکار متعهد شده تا اوایل سال آینده در صورت تامین منابع مالی عملیات اجرایی آن به پایان و بیمارستان به بهره برداری رسد.

کرد تمینی اذعان کرد: پنج واحد اسکان متخصصین در حال احداث است که سه واحد آن تکمیل و عملیات ساخت 2 واحد دیگر ادامه دارد و پیش بینی می شود تا چند ماه آینده نیز تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی گفت: برای تجهیز بیمارستان مکاتبات با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده تا پس از آماده سازی فضای فیزیکی ساختمان، با استقرار نیروهای استخدامی بیمارستان راه اندازی شود.

رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود اعتبار برای تکمیل این پروژه روبه رو نیستند، ادامه داد: اعتبار احداث بیمارستان سیب و سوران در چندین مرحله واگذار شده که برای اجرای فاز جدید  31میلیارد و 700 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کرد تمینی با اشاره به اینکه در یک مرحله یک میلیارد و در مرحله دیگر نیز قریب به 7 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان تامین شده است، بیان کرد: جهت ارائه خدمت به مردم11 مرکز خدمات جامع سلامت در سیب و سوران مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: یک مرکز خدمات جامع سلامت با کمک خیرین در حال احداث است و با همکاری نماینده خوزه انتخابیه مجوز احداث یک مرکز جامع سلامت در حق آباد اخذ شده است.


انتهای پیام/
 


کد مطلب: 23787

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/23787/پیشرفت-فیزیکی-80-درصدی-بیمارستان-64-تختخوابی-سیب-سوران-11-مرکز-جامع-سلامت-مردم-خدمت-رسانی-می-کنند

شستون
  https://shastoon.ir