800
۰
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان:

کمیسیون کارگری با محوریت معوقات کارگران شهرداری برگزار شد/ اوضاع وخیم شهرداری سراوان و بدهی 15 میلیاردی

بشیر دهواری گفت: شهرداری سراوان با عدم پرداخت دستمزد و بیمه کارگران که نزدیک به 15 میلیارد تومان است در وضعیت وخیمی قرار گرفته است.
کمیسیون کارگری با محوریت معوقات کارگران شهرداری برگزار شد/ اوضاع وخیم شهرداری سراوان و بدهی 15 میلیاردی
بشیر دهواری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: کمیسیون کارگری مهرماه در فرمانداری سراوان با محوریت معوقات کارگران به ویژه کارگران شهرداری به ریاست فرماندار سراوان و دبیری اداره تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی شهرستان برگزار شد.
 
وی افزود: معوقات دستمزدی حدود 60 نفر از کارگران به مدت 6 ماه  و 180 نفر به مدت چهار ماه پرداخت نشده است که یکی از معضلات مهم شهرستان به شمار می رفت که در کارگروه کارگری مطرح شده است.
 
این مقام مسئول ادامه داد: شهرداری نزدیک به 7 میلیارد تومان از بیمه کارگران را پرداخت نکرده و که این مبلغ را به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است و جمعا 15 میلیارد تومان معوقه بیمه و حقوق کارگری را پرداخت نکرده است.

دهواری اضافه کرد: موضوع عدم پرداخت بیمه و حقوق کارگران صورتجلسه و به کمیسیون کارگران استان ارجاع داده شد تا در آنجا مطرح و تعیین تکلیف شود؛ چنانچه این وضعیت ادامه داشته باشد اوضاع شهرداری سراوان مطلوب نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: کمیسیون کارگری یکی از کارگروه های فرعی شورای تامین است که بحث معوقات کارگران از موضوعاتی است که باید در شورای تامین مطرح شود، دستگاه های دیگر معوقات کارگری داشتند اما نه به شدت شهرداری سراوان، وخامت اوضاع شهرداری سراوان با بدهی 15 میلیاری بد تر از آنچیزی است که تصور می شود.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 23824
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *