سرپرست شهرداری مهرستان خبر داد؛

آغاز به کار مجدد کارگاه تولید پازل و موزائیک شهرداری مهرستان پس از چندین ماه

1 آبان 1400 ساعت 17:59

محمد عارف اربابی گفت: کارگاه تولید پازل موزائیک شهرداری مهرستان که به دلیل نبود سیمان فعالیت آن متوقف شده بود، پس از چندماه فعالیت خود را آغاز کرد.


محمد عارف اربابی سرپرست شهرداری مهرستان در گفت و گو با شستون با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید پازل و موزائیک شهرداری، بیان کرد: کارگاه تولید پازل و موزائیک در ابعاد مختلف برای مصارف شهرداری در پروژه های عمرانی از آغازین روزهای آغاز به کار در دستور کار قرار گرفت که متاسفانه به دلیل فقدان سیمان و مشکلات مربوطه وقفه ای در روند کار پیش آمد،هم اکنون ضمن اعلام این خبر،آمادگی خویش را جهت فروش پازل و موزاییک به ادارات، دهیاری‌ها و شهروندان به منظور ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: آغاز به کار این کارگاه تولیدی می تواند صرفه جویی خوبی را برای شهرداری مهرستان به همراه داشته باشد و این مسئله می تواند تاثیرات بسزایی در مدیریت هزینه ها داشته باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: موزاییک و پازل یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی مورد نیاز در پیاده روسازی می باشد که متاسفانه در سالیان اخیر، شهروندان ما از این خدمت بی بهره بوده اند که به فضل پرودگار نهضت پیاده رو سازی در بلوار جمهوری، خیابان امام خمینی و امیرالمومنین از جمله مهمترین اقدامات در دست اقدام شهرداری است.

اربابی، در پایان به منشور کاری خود اشاره و اذعان کرد: احترام به حقوق شهروندان، شتاب در خدمات رسانی و توسعه عمران و آبادانی به منظور رفاه حال شهروندان، هدف غایی ما محسوب می شود که این مهم با حمایت همه جانبه استاندار ، فرماندار، اعضای شورای شهر، مشارکت شهروندان و تلاش مضاعف کارکنان و پرسنل خدوم و شریف شهرداری مهرستان در حال انجام است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 23838

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/23838/آغاز-کار-مجدد-کارگاه-تولید-پازل-موزائیک-شهرداری-مهرستان-چندین-ماه

شستون
  https://shastoon.ir