800
۰
شهبازی در گفت‌وگو با دانا:

دستگاه قضایی مسئله ترک فعل مسئولان را به طور جدی دنبال کند/خسارت بار بودن ارز ۴۲۰۰ برای کشور مسجل شده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: نارسایی ها و فشارهایی که امروز متوجه مردم است ناشی از عدم احساس مسئولیت مدیران دولت قبل بوده که باید از سوی قوه قضائیه مورد پیگیری قرار گیرد.
دستگاه قضایی مسئله ترک فعل مسئولان را به طور جدی دنبال کند/خسارت بار بودن ارز ۴۲۰۰ برای کشور مسجل شده است
به گزارش شستون؛ «علیرضا شهبازی»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه باید دستگاه قضایی مسئله ترک فعل مسئولان را به طور جدی دنبال کند گفت: دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات به مقوله ترک فعل مسئولان ورود خوبی داشته است و باید این مسئله با اولویت و به سرعت از سوی دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه همانطور که در موضوع افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ وزاری جهاد و صمت مورد توضیح قرار گرفتند ادامه داد: باید تمام مسئولان چه در این دولت و چه در دولت قبل نسبت به آنچه انجام داده و یا از انجام مسئولیت خود شانه خالی کردند مورد سوال قرار گرفته و پاسخگوی عملکرد خود باشند.
نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه امروز خسارت بار بودن ارز 4200 تومانی برای کشور مسجل شده است عنوان کرد: اینگونه نباشد که مدیران ناکارآمد و بدون تعهد از عنوان مسئولیت خود سوء استفاده کرده و بعد از پایان مسئولیت به استراحت بپردازند و تاوان بی مسئولیتی آنها گریبان مردم و کشور را بگیرد.
شهبازی با بیان اینکه محاکمه مدیران ناکارآمد و پیگیری با اولویت ترک فعل مسئولان مطالبه مردم و نمایندگان مجلس است تاکید کرد: نارسایی ها و فشارهایی که امروز متوجه مردم است ناشی از عدم احساس مسئولیت مدیران دولت قبل بوده که باید از سوی قوه قضائیه مورد پیگیری قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 23871
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *