800
۰
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان خبر داد؛

رفع تصرف ۳۳۰۰ متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق

عبدالعظیم درازهی از رفع تصرف سه هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق خبر داد.
رفع تصرف ۳۳۰۰ متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق
به گزارش شستون؛ عبدالعلیم درازهی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: تعدادی از متجاوزان به اراضی دولتی قصد داشتند در ۳ هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی دولتی شهر جالق در قالب دو قطعه ساخت و ساز غیر مجاز انجام دهند که با اقدام به موقع یگان حفاظت این اداره از این اقدام غیر قانونی جلوگیری شد.

وی تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره با حمایت دستگاه های امنيتی و نظارتی، موضوع مبارزه با زمین خواری را با جدیت در دستور کار قرار داده و در تمام مناطق تحت پوش از هرگونه تحرک جهت تصرف غیرقانونی اراضی دولتی با قاطعیت جلوگیری می کند.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان سراوان تاکید کرد: شهروندان چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرستان های منطقه را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان و سایر دستگاههای اجرایی به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

درازهی در پایان خاطر نشان کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان برای تماس و اطلاع‌رسانی شهروندان گرامی در مورد تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرض به اراضی ملی و دولتی تعیین شده است.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 23883
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *