800
۰
شریعتمداری در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

سپاه پاسداران گزینه نظامی آمریکا را زیر میز انداخت و لگدمال کرد

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: اقدام دلاورمردان سپاه پاسداران نشان داد که ما از آن‌ها ترسی نداریم و اقدام نظامی بی‌نتیجه است. مهم‌تر از همه اینکه گزینه نظامی که دائما می‌گفتند روی میز است توسط سپاه پاسداران به زیر میز افتاد و لگدمال شد.
سپاه پاسداران گزینه نظامی آمریکا را زیر میز انداخت و لگدمال کرد
به گزارش شستون؛ حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، درخصوص اقدام دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در مقابله با دزدی نفتی تروریست‌های آمریکایی اظهار داشت: این حرکت از سلسله حرکاتی است که نشان می‌دهد دوران ابرقدرتی آمریکا به سر آمده است، اما در خصوص مذاکرات آتی باید گفت که آمریکایی‌ها مدت‌هاست اصرار دارند با فرمول آن‌ها به میز مذاکره برگردیم و ما این فرمول را نپذیرفتیم.
شریعتمداری افزود: تحلیل آن‌ها این است که اگر به نتیجه نرسیم نقشه دومشان (plan B) را اجرا خواهند کرد. معمولا از نقشه دوم به عنوان حرکت نظامی نام می‌برند همچنین خانم «رایس» چند روز پیش گفته بود که باید ایران را ترساند و تهدید کرد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: اقدام دلاورمردان سپاه پاسداران نشان داد که ما از آن‌ها ترسی نداریم و اقدام نظامی بی نتیجه است. مهمتر از همه اینکه گزینه نظامی که دائما می‌گفتند روی میز است توسط سپاه پاسداران به زیر میز افتاد و لگدمال شد.
وی گفت: این اقدام نشان می‌دهد که ما می‌توانیم تامین‌کننده امنیت و منافع کشور‌های همسایه باشیم و نباید کشور‌های خارجی مثل آمریکا و انگلیس دلشان را خوش کنند. ترامپ نزدیک به ۴۰۰ میلیارد دلار با سعودی‌ها توافق اقتصادی امضا کرد و ۱۱۰ میلیارد دلار آن نقد بود تا از عربستان دفاع کند، اما هیچ کاری برای آنها نکرد.
شریعتمداری تصریح کرد: وقتی عربستان در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت ترامپ هیچ اقدامی انجام نداد و عربستان مانند یک گاو شیرده بود، اما ایران بدون چشمداشت از هیچ کشوری امنیت منطقه را تامین می‌کند.
انتهای پیام/ ۳۶۱
 
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 23940
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *