800
۰
کارشناس آموزش جمعیت هلال احمر سراوان خبر داد؛

بهره مندی 255 شهروند سراوانی از بانک امانات این شهرستان

محمد عارف آذری سرجو گفت: از زمان شروع فعالیت بانک امانات حمعیت هلال احمر در سراوان تا این لحظه 255 نفر از خدمات این بخش بهره برده اند.
بهره مندی 255 شهروند سراوانی از بانک امانات این شهرستان
محمد عارف آذری سرجو کارشناس آموزش جمعیت هلال احمر سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: بانک امانات جمعیت هلال احمر سراوان در ایام همه گیری بیماری کرونا  با هشت دستگاه اکسیژن ساز و 72 سیلندر اکسیژن فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: از تیرماه تا این لحظه 255 نفر از شهروندان از بانک امانات جمعیت هلال احمر شهرستان بهره مند شده اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در ایام همه گیری کرونا بانک امانات سراوان به کمک مهرستان و گلشن نیز شتافت که چهار سیلندر در اختیار بانک امانات مهرستان، پنج سیلندر  در اختیار بانک امانات گلشن و پنج سیلندر در اختیار بانک امانان شهر محمدی قرار گرفت.

آذری سرجو خاطر نشان کرد: بانک امانات خانه هلال بم پشت به همت خیرین فعال شد و هم اکنون نیز در حال فعالیت و ارایه خدمات به مردم آن منطقه است.

وی اذعان کرد: بانک امانات جمعیت هلال احمر سراوان در ابتدا با 45 دستگاه سیلندر که شامل 15 دستگاه 40 لیتری و 30 دستگاه 10لیتری  بود فعالیت خود را آغاز کرد که در حاضر به 73 سیلندر اکسیژن رسیده است.

کارشناس آموزش جمعیت هلال احمر سراوان گفت: 25 سیلندر 20 لیتری به همت خیرین و 45 سیلندر از سوی جمعیت هلال احمر به بانک امانات تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

 
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 24063
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *