800
۰
با هدف پویایی افراد جامعه؛

نمایشگاه سایه خورشید در سراوان افتتاح شد

نمایشگاه سایه خورشید فعالیت خود را از شامگاه روز گذشته در سراوان آغازکرد.
نمایشگاه سایه خورشید در سراوان افتتاح شد
به گزارش شستون؛ نمایشگاه سایه ی خورشید از شامگاه روز گذشته  ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در نگارخانه هنرهای معاصر سراوان فعالیت خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه شامل آثاری با فرمت نقاشی، عکس، طراحی، ویدیو و چیدمان های هنری است که با هدف ایجاد پویایی در بین تک تک افراد جامعه و بالا بردن کیفیت زیست آنها با توجه بیشتر به مقوله سایه و سایه های اطرافشان و همچنین به فکر واداشتن افراد درباره مفهوم و معنای استعاره ای که دو واژه سایه ی خورشید در کنار هم می سازند که خورشید می تواند نماد پدر و مادر یا قرآن باشد و سایه ی آنها می تواند سایه ای باشد که فرزندان و ما در آن رشد کرده ایم، است.

این مفاهیم با توجه به محیط زیست اطراف و چارچوب فکری آنها می توانند متفاوت باشند و هرچقد در آنها بیشتر غرق شویم، درهای جدیدتری به روی چشمان ما باز خواهند شد.

نمایشگاه سایه خورشید با ۲۵ اثر از هنرمندان شهرستان سراوان آغاز به کار کرد و در روزهای آتی آثار جدیدی هم به آنها افزوده خواهند شد.

 عصمت پور محمدی، بهروز بردبار، سمانه بزرگزاده ، رضوانه کریمزاده، آسیه ملکزاده، بنیامین خدابنده ، صلاح الدین امرا ، سالم حیسن بر و  فاطمه ملوک زهی از جمله هنرمندانی بودند که آثار هنری آنها روز گذشته به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه تا پنج شنبه ۴ آذر ماه دایر خواهد بود و شهروندان سراوانی می توانند از ساعت 8 الی 12 صبح  و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ جهت بازدید، به محل نگارخانه، واقع در بلوار معلم، مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراجعه کنند.

انتهای پیام/
 
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 24081
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *