800
۰
رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران:

سردار سلیمانی یک پهلوان تمام عیار است/ حاج قاسم؛ الگوی ورزشی ورزشکاران در عرصه بین الملل

محمد رضا خاکی زهی گفت: شهید سلیمانی یک پهلوان تمام عیار است و طبق مستنداتی که وجود دارد حاج قاسم از سال 53 تا 60 که ابتدای جنگ تحمیلی است ورزشکار رشته پهلوانی بوده است .
سردار سلیمانی یک پهلوان تمام عیار است/ حاج قاسم؛ الگوی ورزشی ورزشکاران در عرصه بین الملل
محمدرضا خاکی زهی رئیس اداره ورزش و جوانان سیب و سوران در گفت‌وگو با خبرنگار شستون بیان کرد: ورزشکاران شهرستان سیب و سوران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان قهرمان می شناسند و این شهید بزرگوار را الگوی خویش قرار دادند تا جاییکه بعضی از این ورزشکاران مدال افتخار خود را تقدیم سردار کردند.

وی افرود: شهید سلیمانی یک پهلوان تمام عیار است و طبق مستنداتی که وجود دارد حاج قاسم از سال 53 تا 60 که ابتدای جنگ تحمیلی است ورزشکار رشته پهلوانی بوده است .

این مقام مسئول ادامه داد: سردار سلیمانی یک شخصیت فراملی است و جا دارد سردار سلیمانی به‌ عنوان پهلوان در جهان معرفی شود و در این زمینه جام‌های مختلف ورزشی به نام و یاد سردار سلیمانی برگزار شده است و در آینده هم مسابقات شهرستانی را با نام سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی مزین می کنیم تا به مجاهدت ها و رشادت های سردار سلیمانی ادای احترام کرده باشیم.

خاکی زهی با بیان اینکه معرفی سردار سلیمانی به‌ عنوان پهلوان ورزشی درس‌های زیادی برای جامعه ورزشی و جوانان ما دارد، گفت: این مسئله نشان می‌دهد که زمانی ورزشکاران ما موفق خواهند بود که فرهنگ و روح ورزش در متن کار آنها عملیاتی شود.

خاکی زهی با اشاره به اینکه اولویت ورزش باید حاکمیت اخلاق در ورزش باشد افزود: امروز هیچ الگویی بهتر از سردار سلیمانی وجود ندارد و ورزشکاران در هر سطحی به ویژه در عرصه بین المللی می‌توانند از شهید سلیمانی الگو بگیرند.

انتهای پیام/پ
 
دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 24402
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *