800
۰
یک کارشناس فرهنگی مطرح کرد؛

نقش معلمان در سلیمانی سازی نوجوانان و جوانان/ ولایتمداری حاج قاسم در جامعه تزریق شود

آدینه جهاندیده گفت: دانش آموزان باید با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مولفه هایی همچون بصیرت، ولایتمداری و اخلاق آشنا شوند و این مولفه ها در دل جوانان و فرهنگ جامعه تزریق شود.
نقش معلمان در سلیمانی سازی نوجوانان و جوانان/ ولایتمداری حاج قاسم در جامعه تزریق شود
آدینه جهاندیده کارشناس فرهنگی، هنری و مشاور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیب و سوران در گفتگو با خبرنگار شستون، بیان کرد: با شهادت ناجوانمردانه سردار سپهبد سلیمانی نه تنها ایران بلکه کشورهای مسلمان و آزاده منطقه ملک سلیمان شد و آحاد مردم مسلمان به میدان آمدند و خواهان انتقام سخت از آمریکا شدند.

وی افزود: ملت ایران با حضور در میادین مختلف جلوه بزرگی از جهاد را نشان دادند، قطعا بدرقه تاریخی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: بدون تردید در طول تاریخ نام حاج قاسم سلیمانی ماندگار می ماند و از آن به عنوان یک اسوه مجاهد یاد می شود و ملت ایران سینه ستبر می کند و بیان خواهد کرد که ملت ما سلیمانی های زیادی دارد و همه ملت آماده هستند که در راه سپهبد سلیمانی گام بردارند، قطعا فرهنگیان و معلمان در سلیمانی سازی نوجوانان و جوانان نقش بی بدیلی خواهند داشت.

جهاندیده گفت: دانش آموزان باید با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مولفه هایی همچون بصیرت، ولایتمداری و اخلاق آشنا شوند و این مولفه ها در دل جوانان و فرهنگ جامعه تزریق شود.

وی در ادامه افزود: شهادت سپهبد سلیمانی همبستگی و یکدلی را در جامعه بیشتر و پررنگ تر کرد و علاوه بر این فرهنگ شهادت در بین مردم دوباره جان گرفت و بیشتر شد، امیدواریم این همبستگی در ملت برون رفتی برای خروج کشور از مشکلاتی که در پیش رو قرار دارد شود.

وی در پایان به اقداماتی نظیر برگزاری همایش سلیمانی ها، برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع شهدا و عکاسی و انتشار برادکست بین فرهنگیان و دانش آموزان اشاره کرد که توسط معاونت فرهنگی ، هنری آموزش و پرورش سیب و سوران برگزار شده است اشاره کرد.

انتهای پیام/پ
 
سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 24409
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *