800
۰
امام جمعه اهل سنت سراوان:

حاج قاسم پرچم اقتدار و استقلال را بر افراشته نگه داشت/ سردار سلیمانی الگوی تمام عیار برای آزاداندیشان جهان

مولوی سید عبدالصمد ساداتی گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نماد ایثار، فداکاری، اقتدار، وحدت بود و به یک الگوی تمام عیار برای آزادگان جهان به شمار می رفت.
حاج قاسم پرچم اقتدار و استقلال را بر افراشته نگه داشت/ سردار سلیمانی الگوی تمام عیار برای آزاداندیشان جهان
مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در چند روز اخیر شاهد ترور مجازی تصاویر و مطالب مربوط به حاج قاسم سلیمانی در شبکه های اجتماعی بودیم که از دشمن انتظار دوستی نمی رود.

وی افزود: دشمن از حاج قاسم و امثال حاج قاسم هراس دارد، سردار رشید اسلام فردی بود که همواره مقابل دشمنان ایستاده و با جنایت های استکبار و صهیونیست مقابله می کرد.

امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: سردار سلیمانی شخصیتی آگاه و بصیر بود که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک الگوی تمام عیار محسوب می شد نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا همه حاج قاسم را به خوبی می شناختند از این رو دشمن هجمه های زیادی را علیه وی وارد می کرد.

مولوی ساداتی خاطر نشان کرد: حاج قاسم پرچم اقتدار و استقلال را بر افراشته نگه داشت از این رو افرادی که خوف داشتند حاج قاسم را به شهادت رساندند تا در بین مردم نباشد اما عملکرد و خط حاج قاسم با اقتدار و افتخار در سرزمین ایران و میان آزاداندیشان جهان تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: پرچمی که حاج قاسم در راه مبارزه با مستکبرین و ظالمین علم کرده همچنان برافراشته است.

امام جمعه اهل سنت سراوان تصریح کرد: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نماد ایثار، فداکاری، اقتدار، وحدت بود و به یک الگوی تمام عیار برای آزادگان جهان به شمار می رفت.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 24428
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *