800
۰
بزرگ طایفه درازهی در سیستان و بلوچستان؛

نمایش اقتدار و دستاوردهای نظام در رزمایش محمد رسول الله(ص)/ کارنامه قرارگاه قدس در محرومیت زدایی و مردم یاری درخشان است

بارانی درازهی گفت: برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور اقتدار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این منطقه به نمایش می گذارد.
نمایش اقتدار و دستاوردهای نظام در رزمایش محمد رسول الله(ص)/ کارنامه قرارگاه قدس در محرومیت زدایی و مردم یاری درخشان است
بارانی درازهی یکی از بزرگان طوایف سیستان و بلوچستان در گفت و گو با شستون با اشاره به آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص) قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، بیان کرد: توان و قدرتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد نیاز است هر از چندگاهی چنین رزمایشاتی با توجه به لفاظی ها و گستاخی های دشمنان انقلاب برگزار شود.


وی با بیان کارساز بودن رزمایشات به گستاخی های دشمن در هر زمینه، ادامه داد: برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) در منطقه جنوب شرق توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی که از روز گذشته آغاز شده نشان از اقتدار نظام و به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام به مردم است.

بزرگ طایفه درزاهی افزود: مردم از اجرای این رزمایش و نمایش دادن توان و ظرفیت نیروی زمینی سپاه بسیار خرسند هستند.

درازهی خاطر نشان کرد: خدمات سپاه و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در این منطقه بسیار بالا بوده و در چند جمله نمی گنجد اما در زمینه محرومیت زدایی، مردم یاری، مدرسه سازی، جاده سازی، ساخت حوزه های علمیه، مرمت و بازسازی مدارس و مساجد، احداث جاده و کمک به معیشت مردم، عمرانی، آبادانی و پزشکی دارای کارنامه درخشان است چرا که خدمات ارزنده و بزرگ را به مردم منطقه ارایه کرده است.

وی تصریح کرد: در رزمایش محمد رسول الله(ص) قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور تمامی طیف ها و اقشار مردمی از هر مذهب و قوم مشارکت دارند که نشان از وحدت و انسجام مردم منطقه است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 24494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *