امام جمعه اهل سنت سراوان سراوان مطرح کرد؛

نمایش اقتدار نظام و خدمت به مردم در رزمایش محمد رسول الله (ص)جنوب شرق/برقراری امنیت پایدار دستاورد محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه ‏

22 دی 1400 ساعت 8:05

امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور و همراهمی مردم با این نهاد مردمی منجر به برقراری امنیت پایدار شده است.


مولوی سید عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد:  رزمایش محمد رسول الله (ص) که در منطقه جنوب شرق کشور در حال برگزاری است نشان اقتدار نظام و خدمت به مردم است.

وی افزود: برگزاری رزمایشات درواقع نوعی تمرین نظامی در راستای کسب آمادگی در هر نقطه از میهن اسلامی محسوب می شود و این امری طبیعی است که در تمام کشور های جهان رخ می دهد.

امام جمعه اهل سنت سراوان ادامه داد: انجام رزمایشات مختلف به برقراری امنیت پایدار در منطقه و تمرین نظامی و کسب آمادگی کمک می کند و این امر بسیار مهم و ضروری هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حال برگزاری است.


مولوی ساداتی گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای رفع محرومیت در این منطقه خدمات شایان توجه ای را در حوزه بهداشت و درمان، عمرانی و در زمینه اقتصادی، ساخت مدرسه، احداث خانه برای محرومین و همچنین تامین امکانات غذایی و کمک مومنانه در مراحل مختلف انجام داده است.


وی خاطر نشان کرد:  تلاش در رفع محرومیت توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی و همراهمی ‌و همدلی دوجانبه سپاه و مردم در این منطقه نیز اهمیت دارد که منجر به برقراری امنیت پایدار شده است‌.

مولوی ساداتی تصریح کرد:  سپاه ارگان مردمی است و در همه مراحل از جمله بحران ها و سختی ها در کنار مردم بوده و مردم نیز همراهی مطلوبی را با این نهاد داشته اند‌ امید است هر روز بر توان نیروهای نظامی و مسلح افزوده شود و آرزوی توفیق و سربلندی برای برقرار کنندگان امنیت و آرامش در این منطقه را داریم‌.


انتهای پیام/


کد مطلب: 24526

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/24526/نمایش-اقتدار-نظام-خدمت-مردم-رزمایش-محمد-رسول-الله-ص-جنوب-شرق-برقراری-امنیت-پایدار-دستاورد-محرومیت-زدایی-نیروی-زمینی-سپاه

شستون
  https://shastoon.ir