800
۰
یک هنرمند بلوج عنوان کرد؛

نمایش قدرت و اقتدار نیروی زمینی سپاه با انجام رزمایش محمد رسول الله (ص)/ قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در زمینه محرومیت زدایی خوش درخشید

سینا مرزبان گفت: برگزاری رزمایشات نشان دهنده قدرت هر کشور است از این رو اجرای رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق کشور قدرت و اقتدار نیروی زمینی سپاه را به نمایش گذاشت.
نمایش قدرت و اقتدار نیروی زمینی سپاه با انجام رزمایش محمد رسول الله (ص)/ قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در زمینه محرومیت زدایی خوش درخشید
به گزارش شستون؛ یکی از رسالت های اصلی در نیروی زمینی سپاه به ویژه قرارگاه قدس منطقه جنوب شرق کشور زدودن غبار محرومیت از چهره استان سیستان و بلوجستان است که از زمان استقرار این قرارگاه خدمات بی شماری به مردم شده است.
 
اهدای جهیزیه به نوعروسان، ساخت خانه محرومین، توزیع بسته های معیشتی، پک های بهداشتی، اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان، البه گرم و کیف و کفش، اجرای طرح های عمرانی، اشتغال زایی و فرهنگی گوشه ای کوچک از فعالیت های مردم یاری قرارگاه قدس در این منطقه بوده است.

سینا مرزبان هنرمند مطرح سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در زمینه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به ویژه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان خوش درخشیده و می توان گفت هیچ ارگانی مانند این نهاد مردمی در زمینه محرومیت زدایی وارد میدان نشده است.

وی افزود: در شرایطی که کشور در تحریم ناجوانمردانه استکبار جهانی قرار داشت تنها اقدامات جهادی رزمندگان نیروی زمینی سپاه بود که به مردم روحیه می داد.

این هنرمند جوان سراوانی ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور نیروهای مخلص و جان بر کف سپاه با از خود گذشتگی، اخلاق، ایمان و اقدام جهادی وارد میدان مقابله با کووید 19 شد و اگر نبود این فعالیت های جهادگونه در گردنه اول حوزه بهداشت و درمان در پا در آمده بود.

مرزبان اضافه کرد: اما ورود سپاه جدای از توان نیرویی، با روحیه مضاعف و قوی وارد عمل شد که ثمره اش اکنون قابل مشاهده است.

وی خاطر نشان کرد: کارنامه نیروی زمینی سپاه در زمینه وحدت قابل قبول است که در این حوزه می توان شهید شوشتری را مثال زد که اقداماتش در این استان منجر به پیوند اقوام و مذاهب شد.

هنرمند سراوانی تصریح کرد: حال رزمایش محمد رسول الله (ص) نیروی زمینی سپاه در استان در حال برگزاری است که این چنین رزمایشاتی نشان دهنده قدرت کشور است و از آنجایی که این رزمایش با چاشنی ایمان و اخلاق گره خورده قدرت نمایی نیروی زمینی سپاه پاسداران را به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 24527
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *