800
۰
یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی افول آمریکا است/ انقلاب اسلامی، چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان

سردار محمد اکبر نوتی زهی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و و رهبر انقلاب، حضور ملت ایران و کسب دستاوردها و پیشرفت های بی نظیر آن، امروز ابهت و هیمنه آمریکای جهان خوار ضعیف، ناتوان و درهم شکسته است.
اقتدار جمهوری اسلامی ایران عامل اصلی افول آمریکا است/ انقلاب اسلامی، چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان
به گزارش شستون؛ سردار محمد اکبر نوتی زهی، یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان در گفت وگو با عصرهامون با اشاره به اینکه دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر ایران اسلامی است، بیان کرد: چنین ایامی روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی بوده که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت های کم نظیر آحاد مردم نجیب شکل گرفته است.

وی رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب را همدلی، وحدت، ولایت فقیه دانشت و افزود: به یمن صبر و استقامت، مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند وحکیمانه امام راحل و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب در سال های پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، صاحب اقتدار، بزرگی، عظمت و عزت شده ایم که این عوامل در کنار دستاوردها و پیشرفت هایی که در طول این دهه ها به برکت انقلاب اسلامی به دست آورده ایم مستکبران شرق و غرب عالم به ویژه آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته است.

مدیریت و تفکر جهادی راهکار حل مشکلات است

این سرطایفه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان است، ادامه داد: امروز شاهد هستیم که دستاوردهای دفاعی و قدرت روز افزون انقلاب اسلامی ایران منجر به افول و شکست آمریکا و ایادی استکبار جهانی شده به گونه ای که پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دشمن از واژه شهید سلیمانی بیش از شخصیت ایشان ترس و واهمه دارد.

وی اظهار کرد: پیشرفت‌های ۴۳ ساله کشور ایران در حالی باعث عقب گردهای متعدد آمریکایی‌ها به عنوان دشمن شماره یک شده است که ثبات داخلی ایران و آشفتگی مضاعف امریکایی‌ها در ادامه حضور منطقه‌ای آنها به طور کامل هویدا می باشد.

نوتی زهی خاطر نشان کرد: مدیریت و تفکر جهادی راهکار حل مشکلات است؛ در این زمینه اطمینان می دهیم رسالت محورانه، متعهدانه و با روحیه جهادی در صیانت و پاسداری از دستاوردهای مادی و معنوی آن کوشا باشیم.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 24728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *