800
۰
رئیس شبکه دامپزشکی سراوان مطرج کرد؛

کنترل سلامت و عرضه دام سالم هدف از انجام نظارت میادین دام در سراوان

اسماعیل باران زهی گفت: از آنجایی که در مراکز غیرمجاز عرضه دام در سطح شهرستان نظارت دقیق بر روی عرضه دام و سلامت آنها صورت نمی گرفت میدان دام در سراوان فعالیت خود را آغاز کرد.
کنترل سلامت و عرضه دام سالم هدف از انجام نظارت میادین دام در سراوان
اسماعیل باران زهی رئیس شبکه دامپزشکی سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: عرضه دام در میادین غیر مجاز علاوه بر اینکه سیمای شهر را ناپسند می کند موجب می شود تا نظارت و کنترل  بر سلامت و عرضه دام به صورت دقیق صورت نگیرد .

وی افزود: همچنین عرضه دادم به صورت غیر مجاز و پراکنده در سطح شهر موجب ایجاد بیماری، افزایش سرقت ها و اختلال در عبور و مرور می شود به همین دلیل یک واحد میدان دام در روستای غفور آباد سراوان احداث شد.

رئیس شبکه دامپزشکی سراوان اضافه کرد: این میدان در سال 97 به بهره برداری رسید و در سال 1400 پروانه فعالیت آن صادر و فعال شده است که شهروندان می توانند با مراجعه به این مرکز اقدام به خرید دام مورد نظر خود کنند.

باران زهی ادامه داد: در میدان کنترل سلامت و عرضه دام سالم به صورت مستمر توسط کارشناسان مربوطه انجام می شود و مطالبات و شکوه شهروندان قابل بررسی و پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر به همراه دادیار حقوق عامه دادگستری سراوان از مراکز غیرمجاز عرضه دام در شهرستان با هدف حذف عرضه غیرمجاز دام بازدیدهایی انجام شد.

انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 24805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *