800
۰
در تداوم رزمایش مواسات و همدلی انجام شد؛

اجرای طرح کمک مومنانه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)/ 200 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان از اجرای طرح کمک مومنانه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) در سیستان و بلوچستان خبر داد.
اجرای طرح کمک مومنانه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)/ 200 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
به گزارش شستون؛ حسین فروغی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه خدمت بی منت برای کاهش آلام مردم در دستور کار بسیج قرار دارد، بیان کرد: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر، و در ادامه کمک‌های مومنانه بر اساس فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات قریب به 200 بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان تقسیم شد.

وی تصریح کرد: این اقدام به همت بسیجیان حوزه عشایری در بخش بنت و قرقری هیرمند و به نیت حضرت علی (ع) به منظور کمک به معیشت نیازمندان انجام شد.

این مسئول ادامه داد: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) تعداد ۱۱۰سبد غذایی به ارزش ۴۴میلیون تومان بین اقشار نیازمند بخش بنت توسط گروه جهادی شهید سلمان برجسته حوزه مقاومت بسیج عشایری شهیدباقری بنت و 85 بسته نیز توسط حوزه‌ مقاومت بسیج عشایری حسین بن علی علیه‌السلام در بخش قرقری شهرستان هیرمند توزیع شد.

به گفته فروغی، این طرح با تاسی از سیره حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان و به منظور کمک به بهبود معیشت خانواده های نیازمند اجرا شد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 24807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *