800
۰
با حضور شماری از مسئولین کشوری و استانی انجام شد؛

بهره برداری از پروژه خیری چاه آب شرب و دستگاه تصفیه آب در سیب و سوران

آیین افتتاحیه و بهره برداری از پروژه خیری چاه آب شرب و دستگاه تصفیه آب در روستای "کنت" و "کلوکان" سیب و سوران برگزار شد.
بهره برداری از پروژه خیری چاه آب شرب و دستگاه تصفیه آب در سیب و سوران
دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان سیب وسوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: پروژه خیری چاه آب شرب و دستگاه تصفیه آب روستای "کنت" و "کلوکان" از توابع بخش هیدوچ شهرستان سیب وسوران درقالب طرح نذر آب ۴ به بهره برداری رسید.

وی افزود: در آیین افتتاحیه این پروژه خیری بابایی مسئول معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، خدری سرپرست معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر سیستان، خانم صلح میرزایی مسئول معاونت داوطلبان استان همدان، وفایی نماینده موسسه نیک گامان جمشید،  رئیس حوزه بازرسی آبفای سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران ادامه داد: برای احداث و حفر چاه آب شرب و دستگاه تصفیه آب اعتباری بالغ بر هفتصد میلیون تومان هزینه شده است.

جهاندیده گفت: طرح ملی نذر آب جمعیت هلال احمر از سال 97 با هدف ارتقاء سلامت آب شرب در مناطقی که با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند آغاز شده که سیستان و بلوچستان یکی از آن مناطق است.

وی خاطر نشان کرد: طرح ملی نذر آب جمعیت هلال احمر در سه  محور انجام فعالیت های عمرانی، معیشت و سلامت و بهداشت در حال برگزاری است که امسال در مرحله چهارم قرار دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر سیب و سوران گفت: در شهریور ماه سال 1400 قریب به 2 هزار و 104 نفر از شهروندان سیب و سورانی در قالب طرح نذر آب توسط کاروان سلامت جمعیت هلال احمر سیب و سوران به صورت رایگان ویزیت شدند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 24819
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *