800
۰
رئیس شورای اسلامی روستای کشتگان مطرح کرد؛

تسهیل در رفت و آمد ساکنین کشتگان حاصل محرومیت زدایی سپاه است/ ساکنین نوار مرزی سراوان قدر دان خدمات سبزپوشان هستند

حمید درازهی گفت: با استقرار نیروی زمینی سپاه در این منطقه علاوه بر اشتغال زایی برای اهالی روستا در نوار مزی، بسیاری از مشکلات اجتماعی منطقه مرتفع شده است.
تسهیل در رفت و آمد ساکنین کشتگان حاصل محرومیت زدایی سپاه است/ ساکنین نوار مرزی سراوان قدر دان خدمات سبزپوشان هستند
حمید درازهی رئیس شورای اسلامی روستای کشتگان در نقطه صفر مرزی در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: نبود راه مناسبت و جاده خاکی از معضلات مهم روستای کشتگان به شمار می رفت که به برکت سپاه پاسداران در نقطه صفر مرزی این معضل مرتفع شود.

وی افزود: با استقرار نیرویی زمینی سپاه در این منطقه امروز شاهد آسفالت سه کیلومتر از جاده هستیم که تردد را برای اهالی روستا تسهیل کرده است.

رئیس شورای اسلامی روستای کشتگان ادامه داد: هم اکنون نیز تیم های مهندسی نیروی زمینی سپاه در منطقه حضور دارند و محوطه داخلی روستا را جهت انجام آسفالت بهسازی و زیر سازی کرده اند.

درازهی خاطر نشان کرد: به دلیل نبود راه مناسبت در گذشته اهالی روستای کشتگان باید ۹ ساعت در مسیر بودند تا به مرکز شهر سراوان برسند اما امروز با آسفالت شدن جاده این زمان به حداقل ممکن رسید.

وی گفت: مادران بارداری بودند که در مسیر یا نوزاد خود را از دست می‌دادند و یا خود فوت می کردند اما امروز به برکت سپاه پاسداران و آسفالت جاده دیگر شاهد چنین موضوعاتی نیستیم.

رئیس شورای اسلامی روستای کشتگان با بیان اینکه اکثر اهالی روستا فاقد شغل هستند، گفت: امروز تمامی افراد ساکن در نوار مرزی این منطقه از طرح رزاق بهره مند و این طرح یک کمک معیشتی بزرگ برای روستانشینان شده که قدر دان سپاه هستیم.

درازهی اذعان کرد: حفر چاه های آب در زمینه کشاورزی از دیگر اقدامات نیروی زمینی سپاه در این منطقه برای اشتغال زایی بوده است.

وی گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی در نقطه صفر مرزی کشتگان و حضور پزشکان متخصص جهت درمان رایگان در این منطقه از دیگر خدمات نیروی زمینی سپاه بوده است.


رئیس شورای اسلامی روستای کشتگان امنیت را مهم ترین عامل در پیشرفت هر جامعه دانست و تصریح کرد: امروز به برکت سپاه در این منطقه امنیت پایدار برقرار است و همین امر موجب پیشرفت نقطه صفر مرزی شد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 24906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *