800
۰
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه مهرستان مطرح کرد؛

تداوم طرح شهید سلیمانی در مهرستان/ جهادگران بسیجی روند واکسیناسیون کرونا را تسریع دادند

حسین نکویی گفت: بسیج از ابتدای همه گیری ویروس منحوس کرونا در کنار جامعه سلامت حضور داشت و این بار نیز جهت تسریع در روند واکسیناسیون در کنار مدافعان سلامت قرار گرفت.
تداوم طرح شهید سلیمانی در مهرستان/ جهادگران بسیجی روند واکسیناسیون کرونا را تسریع دادند
حسین نکویی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سپاه مهرستان در گفتگو با خبرنگار شستون بیان کرد: باتوجه به شیوع موج جدید ویروس منحوس کرونا این بار با اسم اُمیکرون و مبتلا شدن افراد زیادی از جامعه، جهادگران بسیجی برای کمک به سفید پوشان و مدافعان سلامت وارد میدان شدند.

وی ضمن اشاره به نقش آفرینی بسیج از ابتدای ورود کرونا به کشور، افزود: جهادگران سلامت از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا به کشور در کنار سفید پوشان جبهه کرونا اقداماتی ازجمله: گندزدایی سطح شهر و معابر، توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و انجام واکسیناسیون را انجام داده اند که خدمت به جامعه علاوه بر وظیفه افتخار بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان باتوجه به شیوع موج جدید کرونا اُمیکرون گفت: طرح شهید سلیمانی که از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در راستای کنترل این ویروس منحوس فعال بوده است، با اعزام روزانه جهادگران سلامت برای کمک به سفید پوشان جبهه سلامت از دورترین نقاط عشایری بخش‌های شهرستان که درحال انجام واکسیناسیون مردم هستند موجب تسریع در روند واکسیناسیون کرونا شده است.

نکویی ضمن قدر دانی از اقدامات سفید پوشان سلامت شهرستان مهرستان، ادامه داد:سفید پوشان جبهه کرونا به مدت 2 سال به صورت شبانه روزی جهت ریشه کن کردن ویروس منحوس برای مردم شهرستان جهادی خدمت کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان‌ مردم مهرستان را به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با جهادگران سلامت و سفید پوشان جبهه‌ کرونا جهت واکسینه شدن تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس دعوت کرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 24921
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *