800
۰
کارشناس تاریخ تشیع مطرح کرد؛

دشمن شناسی؛ نیاز مهم امروز جامعه/جهاد تبیین به عنوان واجب فوری مورد توجه قرار گیرد

حجت‌الاسلام رضا اکبری آهنگر دشمن شناسی را نیاز مهم امروز جامعه دانست و گفت: اگر ما مدعی پیروی از پیامبر اکرم (ص) هستیم، باید دشمن اصلی را درست بشناسیم و با وی بجنگیم.
دشمن شناسی؛ نیاز مهم امروز جامعه/جهاد تبیین به عنوان واجب فوری مورد توجه قرار گیرد
به گزارش شستون؛ حجت الاسلام رضا اکبری آهنگر، کارشناسی ارشد تاریخ تشیع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و محقق انجمن حجتیه در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با  اشاره به آیه «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ»گفت: اگر ما مدعی پیروی از پیامبر اکرم (ص) هستیم یک مسئله باید به عنوان الگو مد نظر ما باشد که دشمن اصلی را درست بشناسیم و با وی بجنگیم و از طرفی رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ باشیم.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که با انجمن حجتیه و تفکرات شبه انجمن داریم این است که آن ها به واسطه عدم شناخت دشمن اصلی، با دشمن فرعی سرگرم شده اند.

اکبری آهنگر افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که به جهاد تبیین به عنوان واجب فوری تاکید دارند، اگر مسائل بزرگ تاریخی به درستی تبیین و نوشته نشود، جای جلاد و مظلوم عوض می شود. لذا انجمن و تفکرات حجتیه از لحاظ تاریخی بسیار مهم است که باید به آن بپرداریم.

وی گفت: متاسفانه همچنان انجمن حجتیه از حیث مبانی فکری و مسائل روز در سطح کشور از جمله سیستان و بلوچستان شعب فعالی دارند و در حوزه مسائل فرهنگی، آموزشی و مذهبی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 24924
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *