800
۰
در گفت‌وگو با علی حاج اکبری مطرح شد

فرهاد مجیدی باید هنر مربی‌گری‌اش را نشان دهد/ بهترین گل‌گهر، مقابل استقلال

پیشکسوت کرمانی باشگاه استقلال معتقد است که فرهاد مجیدی باید هنر مربی‌گری‌اش را نشان دهد و تیم را از شرایط بد روحی خارج کند.
فرهاد مجیدی باید هنر مربی‌گری‌اش را نشان دهد/ بهترین گل‌گهر، مقابل استقلال
به گزارش شستون؛ علی حاج اکبری، بازیکن اسبق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار روز یکشنبه با گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه باتوجه به حواشی‌ که بوده، استقلال از لحاظ روحی به هم ریخته است. به نظرم این موضوع طبیعی است چرا که دو دفاع خوب استقلال را از این تیم گرفتند. متاسفانه ما ایرانی‌ها اینطور هستیم که ذهن منفی‌ای داریم. شاید از نظر قانونی گرفتن یزدانی و مرادمند از استقلال درست بود اما ذهنیت منفی می‌گوید که دست‌های پشت‌پرده در این موضوع نقش داشته‌اند. به نظرم وظیفه مربی است که در این شرایط خودش را نشان دهد و از نظر روحی تیم را به سطح ایده‌آل برگرداند وگرنه اگر قرار باشد تیم، بهترین بازیکنان را داشته باشد، هرکسی ممکن است با آن نتیجه بگیرد. اینجا است که هنر مربی مشخص می‌شود.
او افزود: فکر نمی‌کنم تیم خیلی به این دو بازیکن محتاج باشد. شاید بگویند استقلال خوب بازی نمی‌کند ولی به هر حال نتیجه می‌گیرد. نمی‌خواهم از این لفظ استفاده کنم اما اینطور هم نیست که بگوییم استقلال مقابل حریفانش ذلیل است. استقلال فوتبال بازی می‌کند و تنها تیم بدون باخت لیگ برتر است. استقلال بازیکنان خوبی مانند یامگا و حسین‌زاده در اختیار دارد. بازی تهران است و شرایط استقلال در ورزشگاه آزادی فرق می‌کند و فکر می‌کنم مقابل گل‌گهر نتیجه می‌گیرد.
این پیشکسوت فوتبال کرمان درباره شرایط گل‌گهر در آستانه دیدار یکشنبه مقابل استقلال بیان کرد: حسن آقای قلعه‌نویی که خیلی مربی‌ها ندارند این است که هم فصل را خوب شروع می‌کند و هم در جریان آن، بازیکنان خوبی جذب می‌کند. او در جریان مسابقات بازیکنانی می‌گیرد که اگر قرار باشد فصل بعد در آن تیم بماند، نقاط ضعفش را هم برطرف کرده باشد. شاید مهره‌هایی که آقای قلعه‌نویی جذب کرده اسم و رسم نداشته باشند ولی از لحاظ فنی خوب هستند.
حاج اکبری ادامه داد: شرایط روحی‌ای که برای استقلال به وجود آمده، پیش از این برای گل‌گهر وجود داشت. از این تیم هفت امتیاز کسر شد در حالی که اگر نمی‌شد، این تیم می‌توانست در کورس قهرمانی باشد. گل‌گهر چند بازی تحت تاثیر کسر امتیاز بود اما الان به شرایط خوب برگشته و نتایج خوبی می‌گیرد. ضمن این که بازیکن خوبی مثل سعید صادقی را در اختیار دارند.
او درباره سعید صادقی توضیح داد: ابتدای فصل من را به عنوان کارشناس به کرمان دعوت کردند. من باتوجه به شناخت قبلی که از سعید صادقی داشتم، از این بازیکن تعریف کردم که دیدم خود اعضای باشگاه گل‌گهر و آقای قلعه‌نویی به کیفیت او واقف هستند و روی او نظر دارند.
پیشکسوت کرمانی استقلال در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از مصاف روز یکشنبه استقلال و گل‌گهر گفت: نمی‌خواهم بگویم که استقلال در بدترین شرایطش به گل‌گهر رسیده اما موضوع مشخص این است که استقلال در بهترین شرایط گل‌گهر به این تیم رسیده است. استقلال بازی سختی مقابل گل‌گهر خواهد داشت. هر دو تیم استقلالی هستند. من کنار آقای قلعه‌نویی چند سال فوتبال بازی کردم و از این نظر برای من قابل احترام هستند. استقلال هم تیم بزرگی است اما باتوجه به این که خود من کرمانی هستم، پیش‌بینی بازی برای من سخت است و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد، به پیروزی برسد.
انتهای پیام
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 24926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *