800
۰
رئیس مرکز بهداشت زاهدان خبر داد:

اعلام آدرس مراكز جدید تجمیعی واكسیناسیون کرونا در زاهدان

سید محمود فاطمی از اعلام زمان فعالیت و مکان جدید مراکز واکسیناسیون کرونا در زاهدان خبر داد.
اعلام آدرس مراكز جدید تجمیعی واكسیناسیون کرونا در زاهدان
به گزارش شستون؛ سید محمود فاطمی؛ رئیس مرکز بهداشت زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: مهمترین راه مقابله با بیماری کرونا، واکسیناسیون است که زمان دریافت واکسن را به تاخیر نیندازید.

وی افزود: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون «استقلال» از مکان فعلی به مرکز خدمات جامع سلامت «عماریاسر» واقع در خیابان باقری ۴۰ (جنب مرکز فعلی) منتقل شد.

وی ادامه داد: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون «شهید لطیفی» نیز از مکان فعلی به مرکز خدمات جامع سلامت «امام رضا(ع)» واقع در بلوار بعثت بین بعثت ۴ و ۶ انتقال یافته است.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان با اشاره به ساعات فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون تصریح کرد: ساعات فعالیت این مراکز به جز روزهای تعطیل صبح از ۷ و ۳۰ دقیقه تا  ۱۳ و ۳۰ دقیقه و نیز مراکز تجمیعی واکسیناسیون «ولایت» و «۲۲بهمن» مانند گذشته، از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ است.

وی افزود: در روزهای تعطیل رسمی تنها، مرکز تجمیعی «ولایت» در شیفت صبح و از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه فعال است.

فاطمی با بیان اینکه سبد واکسیناسیون مراکز تجمیعی از تنوع کافی برخوردار است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد خاطرنشان کرد: افرادی که سه نوبت واکسن کرونا را تزریق کرده اند نسبت به سویه امیکرون ایمنی بیشتری دارند.

وی گفت: افراد دارای بیماری خاص نیز علاوه بر شهروندانی که در نوبت سنی تزریق واکسن اعلام شده اند، می توانند جهت انجام واکسیناسیون به این پایگاه ها مراجعه کنند.


انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 24934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *