800
۰
با همکاری فرهنگ و ارشاد و نگارخانه هنرهای معاصر سراوان؛

دومین جشنواره نقاشی و طراحی "ازم" در سراوان افتتاح شد

دبیر انجمن مردم نهاد شهر آفتاب گفت: نمایشگاه دومین جشنواره نقاشی و طراحی "ازم" با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نگارخانه هنرهای معاصر سراوان افتتاح شد.
دومین جشنواره نقاشی و طراحی "ازم" در سراوان افتتاح شد
سینا مرزبان دبیر انجمن مردم نهاد شهر آفتاب در گفت و گو با شستون بیان کرد: نمایشگاه دومین جشنواره نقاشی و طراحی "ازم" همزمان با مبارک شعبان در نگارخانه هنرهای معاصر سراوان افتتاح شد.

وی افزود: فعالیت این نمایشگاه از 12 اسفند ماه آغاز شده و تا دوشنبه 16 اسفند ادامه داد.

دبیر انجمن مردم نهاد شهر آفتاب ادامه داد: ۱۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره نقاشی و طراحی "ازم" توسط هنرمندان سراوانی ارسال شده و  تعداد۶۰ اثر برگزیده توسط داوران معرفی شد که در آیین اختتامیه جشنواره از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مرزبان گفت: دومین جشنواره نقاشی و طراحی ازم با هدف معرفی فرهنگ بلوچ به نسل جدید با آداب و رسوم، معرفی اسطوره و فرهنگ اصیل قوم بلوچ در چهار بخش کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که نسبت به جشنواره قبلی رشد ۱۰۰درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: هیئت داوران متشکل از سمیه حسین بر(کارشناس هنرهای تجسمی)، خالد حسین بر(کارشناس ارشد نقاشی) و عبدالباسط رئیسی(کارشناس نقاشی) با دبیری بهروز بردبار و سمانه بزرگ زاده در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است دومین جشنواره نقاشی و طراحی ازم به همت انجمن هنرمندان شهر آفتاب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراوان و نگارخانه هنرهای معاصر شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

 انتهای پیام/
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 24946
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *