فرماندار سراوان مطرح کرد؛

سبز پوشان انقلاب در خط مقدم خدمت رسانی به مردم/ پاسداران مدافعین راستین انقلاب اسلامی هستند

15 اسفند 1400 ساعت 8:07

سعید تجلیلی گفت: سبز پوشان انقلاب اسلامی ایران هموراه خدمت رسانی به مردم و پاسداری از ارزش های انقلاب را یک رسالت می دانند و در خط مقدم کمک رسانی قرار دارند.


سعید تجلیلی فرماندار شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در ماه شعبان برکات فراوانی وجود دارد و تنهت ماه قمری است که در آن هیچ گونه وفات و شهادتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در روزهای آغازین ماه شعبان ولادت باسعادت سرو و سالار شهیدان امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) قرار دارد، ادامه داد: همچنین در نیمه این ماه ولادت با سعادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولادت منجی عالم بشیریت حضرت مهدی (عج) قرار دارد.

فرماندار سراوان با بیان اینکه روز ولادت امام حسین (ع) در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز پاسدار نامگذاری شده است، ادامه داد: پرورش پاسداران بر مبنای تعالیم دینی با هدف پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از اهداف امام خمینی (ره) بوده که به برکت وجود رهبری فرزانه همچون امام خامنه ای پاسداران انقلاب اسلامی توانسته ای در انجام رسالت و تکلیف خود به خوبی ایفای نقش کنند.

تجلیلی گفت: در تمامی بحران ها، حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله، کرونا و دیگر موارد پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند.

وی خاطر نشان کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی توسط پاسداران یک فرض است و باید انجام شود، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابتدا پاسداری از خود و خودسازی انجام می‌شود تا پاسداری از انقلاب صورت گیرد.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه پاسداران مدافعین راستین انقلاب اسلامی ایران هستند، اذعان کرد:در خود سراوان شاهد خدمات بی شمار سبز پوشان انقلاب هستیم که می توان به خدمت رسانی انجام شده در هفته ی گذشته در روستای مرزی کشتگان به شکرانه آسفالت جاده کشتگان و محوطه این روستا جشن خدمت برگزار شد، اشاره کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 24951

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/24951/سبز-پوشان-انقلاب-خط-مقدم-خدمت-رسانی-مردم-پاسداران-مدافعین-راستین-اسلامی-هستند

شستون
  https://shastoon.ir