800
۰
آزاده و جانباز ۵۰ درصد هشت سال دفاع مقدس:

حیرت آور بودن خاطرات جانبازان برای نسل جوان/ جانبازی سعادت است

جمعه حسین بر گفت: جانباز بودن برای من سعادت است و از روزی که مجروح شدم تا کنون همه مشکلاتی که پیش روی من بوده را زیبا دیده ام.
حیرت آور بودن خاطرات جانبازان برای نسل جوان/ جانبازی سعادت است
جمعه حسین بر آزاده و جانباز ۵۰ درصد هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با شستون بیان کرد: در روزگار ما هنوز نسلی زندگی می کنند که حرف هایشان برای جوان تر ها بوی تازگی دارد، تازگی از جنس تعجب و حیرت که آن نسل چه چیزها را به چشم دیده اند.

وی افزود: جانبازان قهرمانان ماندگار هشت سال دفاع مقدس هستند که برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابل رژیم بعث عراق جانانه در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند.

این جانباز سراوانی  ادامه داد: هشت سال با کمترین امکانات مقابل دشمن تا دندان مسلح جنگیدیم اما از آن به عنوان جنگ یاد نمی کنیم بلکه می گوییم دفاع مقدس و به مقدس بودن این دفاع اعتقاد داریم چرا که هشت سال مقابل زیاده خواهی دشمنان انقلاب از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردیم.

 حسین بر اضافه کرد: ۳۲ ماه در اسارت بوده و خاطرات تلخ و شیرین فراوانی دارند، تمامی اسرا رنج و مشقت های فراوانی را به دلیل شکنجه های ظالمانه رژیم بعث عراق تحمل کردند اما ذره ای از آرمان های خود کوتاه نیامدند.

وی تصریح کرد: رزمندگان و جانبازان همانطور که در اسارت برای پایداری نام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکنجه های فراوانی را تحمل کرده اند هم اکنون نیز تا تا آخرین نفس برای انقلاب ایستاده و جان خود را فدا می کنند.

این جانباز سراوانی گفت: جانباز بودن برای من سعادت است و از روزی که مجروح شدم تا کنون همه مشکلاتی که پیش روی من بوده را زیبا دیده ام.


انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب: 24959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *