800
۰
فرمانده سپاه مهرستان خبر داد؛

حضور ۱۰۰ جهادگر بسیجی در مهرستان/ خدمت رسانی ۱۰ روزه گروه جهادی شهید محمد زاده در ایام نوروز

حسین نکویی گفت: گروه جهادی شهید محمد زاده با هدف خدمت رسانی به مردم مهرستان از ۲۵ اسفند وارد این شهرستان شد.
حضور ۱۰۰ جهادگر بسیجی در مهرستان/ خدمت رسانی ۱۰ روزه گروه جهادی شهید محمد زاده در ایام نوروز
حسین نکویی فرمانده سپاه مهرستان در گفت گو با خبرنگار شستون بیان کرد: گروه جهادی شهید محمد زاده با هدف خدمت رسانی در عرصه های، محرومیت زدایی، برگزاری برنامه های بومی محلی، فرهنگی و هنری، ورزشی، توزیع نوشت افزار و البسه، بسته های معیشتی و نوید نوروزی متفاوت برای مردم وارد مهرستان شد.

وی به دیگر برنامه های گروه جهادی شهید محمدزاره اشاره کرد و افزود: مرمت خانه های محرومین، ساخت چندین سرویس بهداشتی، جُنگ شادی، توزیع بسته های معیشتی، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی، مسابقات پینت بال، فوتسال، دومیدانی، دوچرخه سواری و برنامه قویترین مردان به مدت ۱۰ روز در سطح بخش‌ها و شهرستان اجرا می شود.

این مقام مسئول عید نوروز امسال مهرستان را با خدمات گروه‌های جهادی و عیدی به مردم متفاوت تر از گذشته بیان کرد و گفت: گروه جهادی با پیگیری و دعوت سپاه مهرستان توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان عازم خدمت به مردم شريف شهرستان شده است.

نکویی ضمن دعوت به همراهی و پشتیبانی مردم و مسئولان از گروه جهادي اذعان کرد: این گروه شامل ۱۰۰ جهادگر خواهر و برادر است که از ۲۴ اسفند باهدف خدمت رسانی وارد شهرستان شده‌اند و مورد استقبال مردم و مسولین قرار گرفتند،حضور چنین افرادی برای نخستین بار در تاریخ مهرستان رخ داده و می طلبد مردم مهمان نواز و مسولین،این عزیزان را پشتیبانی و همراهی کنند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 25015
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *