800
۰
رئیس اداره تعاون روستایی سراوان خبر داد؛

آغاز فروش میوه شب عید از امروز در سراوان

قادربخش بلوچ زاده از تامین میوه شب عید و توزیع آن از امروز ۲۸اسفند ماه در این شهرستان خبر داد.
آغاز فروش میوه شب عید از امروز در سراوان
قادربخش بلوچ زاده رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون، بیان کرد: در راستای کنترل قیمت ها، برای عرضه میوه و تره بار در عید نوروز چهار مرکز عرضه در شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید ۱۰ تن سیب درختی و پنج تن پرتقال توسط اداره تعاون روستایی برای توزیع میوه شب عید تامین شده است که جای نگرانی برای کمبود میوه شب عید برای شهروندان وجود ندارد.

این مقام مسئول گفت: میوه نوروزی شامل پرتقال هر کیلو ۱۲ هزار تومان، سیب درختی زرد ۱۲ هزار تومان و سیب درختی قرمز ۱۱هزار تومان به فروش می شود و شهروندان می توانند با مراجعه‌ به غرفه های زیر نسبت به تهیه میوه نوروزی خود اقدام نمایند.

بلوچ زاده ادامه داد: غرفه شماره یک فروشگاه مرکزی اتحادیه تعاونی روستایی عبدالرحمن دهواری خیابان امام خمینی روبروی راهنمایی ورانندگی، غرفه شماره دو آقای محسن رحمانی خیابان انقلاب ۹جنب کوچه سعدی، غرفه شماره سه آقای مصطفی ملک زاده خیابان انقلاب مسکن مهرو غرفه شماره چهار فروشگاه تعاونی روستایی قلعه امراء جالق محمد اسلام ملازاده شهرستان گلشن شهر جالق است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست دولت بر این است که مردم در ایام عید با مشکل مواجه نشوند، یادآور شد: نباید دلال ها و واسطه ها قیمت های کذایی را به بازار بیاورند و ما حکم ترمز را در مقابل آن ها داریم و در تامین و عرضه کالا هیچ محدودیتی نداریم.

انتهای پیام/
شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 25016
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *