800
۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان خبر داد؛

آغاز طرح اطعام مهدوی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سراوان/ 4 هزار و 838پرس غذای گرم و بسته معیشتی توزیع شد

ناصر ریگی از آغاز طرح اطعام مهدوی با توزیع 4 هزار 823 پرس غذای گرم ئ بسته معیشتی در سراوان خبر داد.
آغاز طرح اطعام مهدوی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سراوان/ 4 هزار و 838پرس غذای گرم و بسته معیشتی توزیع شد
ناصر ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: طرح "اطعام مهدوی" همزمان با ماه مبارک رمضان در آشپزخانه مجتمع آموزش عالی شهرستان به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شده است.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک تقریبا هر شب حدود 1000 پرس غذای گرم در مجموع 4 هزار و 600 پرس میان شهروندان سراوانی توزیع شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین تا این لحظه 238 سبد معیشتی میان مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان توزیع شده است.

ریگی خاطر نشان کرد: طرح اطعام مهدی در سراوان با همکاری خیرین و نیکوکاران و نهادهای دولتی در حال انجام است که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به نگرانی های موجود در خصوص شیوع ویروس کرونا، مراحل طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی و نظارت کارشناسان شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سراوان تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای انفاق و دستگیری نیازمندان محسوب می شود که با بهره گیری از خیرین و افراد نیکوکار اقدام به اجرای طرح اطعام مهدوی برای افراد نیازمند کردیم.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 25177
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *