800
۰
رئیس اداره تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران مطرح کرد؛

سازماندهی 2 هزار کارگر بیمه شده در سیب و سوران/ کمبود نیروی انسانی چالش این روزهای اداره کار

فرهاد سپاهی ضمن تشریح برنامه های هفته کار و کارگر در سیب و سوران گفت: بیش از 2 هزار کارگر بیمه شده در شهرستان فعالیت دارند که آجر مورد نیاز سه شهرستان را تامین می کنند.
سازماندهی 2 هزار کارگر بیمه شده در سیب و سوران/ کمبود نیروی انسانی چالش این روزهای اداره کار
فرهاد سپاهی رئیس اداره تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران در گفت و گو با شستون بیان کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر در این شهرستان برنامه های متنوعی از جمله آذین بندی سردرب ادارات، درج جملات گوهر بار مقام معظم رهبری سربرگ مکاتبات، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و کارگران معلول، اجرای قانون رفع فقرمطلق و توزیع غذای گرم میان مستمندان است.

وی افزود: کلیه ادارات در هفته کار و کارگر متعهد شدند تمامی خدمات خود را به کارگران با تخفیف ویژه ارایه دهند.

این مقام مسئول گفت: ویزیت رایگان کارگران در مرکز بهداشت، مایه کوبی و معاینه رایگان دام های کارگران، توزیع بسته های غذایی میان کارگران مستضعف، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت، اجرای میز خدمت در مساجد، حمایت مادی و معنوی از ورزش کارگران و اجرای مسابقات ورزشی فوتسال(جام رمضان) و ورزش های بومی و محلی از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر در سیب و سوران است.

سپاهی خاطر نشان کرد: تجلیل از کارگران نمونه در محل کار، اهدای هدیه به کارگران بیکار از کار، دارای فرزند معلول و یا بیمار سرطانی دارند، حضور در مدارس و تبیین خدمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارسال محتوای حمایت از کارگران در فضای مجازی، برگزاری کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای فرزندان کارگران و اجرای قانون استاد شاگردی در سطح شهرستان نیز به مناسبت هفته کار و کارگر انجام می شود.

وی ادامه داد: در هفته کار و کارگر از طرح های بهره مند از تسهیلات اشتغال زایی مانند مرزعه شترمرغ، بزرگ ترین مجتمع گلخانه ای سراوان بزرگ، کارگاه صنایع دستی و فروشگاه در بخش پسکوه بازدید صورت می گیرد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیب و سوران خاطر نشان کرد: در این شهرستان 2 هزار کارگر بیمه شده مشغول به فعالیت هستند که نقش به سزایی را در تولید دارند به طوریکه مجتمع 19 واحدی تولید آجر برای سه شهرستان مشغول هستند.

سپاهی تصریح کرد: کمبود نیروی انسانی از مشکلات اصلی این اداره به شمار می رود، تنها دو کارمند در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول به کار هستند که با وسعت بالای شهرستان امکان رسیدگی و یا خدمت رسانی مطلوب به تمامی نقاط وجود ندارد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 25245
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *