800
۰
در ماه رمضان صورت گرفت؛

کمک ۲۸۵ میلیون تومانی سمن های سراوان به نیازمندان/ از توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم تا اهدای ۷۵۰ بسته غذایی و البسه

شماری از انجمن های مردم نهاد سراوانی با همکاری ادارات ۲۸۵ میلیون تومان در قالب بسته معیشتی، غذای گرم و البته به نیازمندان کمک کردند.
کمک ۲۸۵ میلیون تومانی سمن های سراوان به نیازمندان/ از توزیع روزانه ۲ هزار پرس غذای گرم تا اهدای ۷۵۰ بسته غذایی و البسه
عمران بلوچ رئیس کمیسیون محرومیت زدایی مجمع جوانان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در ماه مبارک رمضان تعدادی از سازمان های مردم نهاد سراوان با همکاری اداره ورزش و جوانان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مجمع جوانان سیستان و بلوچستان اقدام به توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی میان نیازمندان کردند.

وی افزود: به همت جوانان سراوان به صورت روزانه بیش از ۲ هزار پرس غذای گرم که ۶۰۰ میلیون ریال هزینه آن برآورد شده تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیسیون محرومیت زدایی مجمع جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین ۳۰۰ بسته غذایی شامل برنج، ماکارونی، سویا، عدس، کنسروجات، رب گوجه فرنگی و چای با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال میان نیازمندان توزیع شد.

بلوچ خاطر نشان کرد: تهیه و توزیع 250جفت کفش به همراه 100دست لباس پسرانه در بین افراد بی سرپرست و بدسرپرست و افراد نیازمند به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات سمن های سراوان در ماه مبارک رمضان بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۸۵ میلیون تومان در ماه رمضان به همت جوانان سراوان و با همکاری ادارات مذکور به اقشار کم درآمد سراوانی کمک شد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۴۸
کد مطلب: 25316
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *