800
۰
پس از کش و قوس های فراوان؛

اولین پرواز پس از سال ها چشم انتظاری در سراوان به زمین نشست/ تعریف خطوط هوایی در گرو استقبال مردم است

اولین پرواز پس از سال ها چشم انتظاری در فرودگاه سراوان به زمین نشست.
اولین پرواز پس از سال ها چشم انتظاری در سراوان به زمین نشست/ تعریف خطوط هوایی در گرو استقبال مردم است
به گزارش شستون؛ فرودگاه سراوان در سال 86 با حضور جمعی از مسئولین مورد بهره برداری قرار گرفت که امر موجی از خوشحالی را میان مردم شهر علم و فرهنگ به وجود آورد چرا که این شهرستان با مرکز استان بیش از 350 کیلومتر فاصله دارد و از جاده استاندارد و مناسب برخوردار نیست.

این فرودگاه در سالن 88 با حذف خطوط پروازهای مسافری به صورت نیمه تعطیل در آمد اما با وجود نیمه تعطیل بودن فرودگاه، در این مدت توسعه زیرساخت ها از جمله توسعه باند فرودگاهی و برج کنترل و همچنین توسعه خدمات رفاهی مسافران متوقف نشده است.

پس از کش و قوس های فراوان در روزهای اخیر اولین پرواز در فرودگاه سراوان به زمین نشست که نوید راه اندازی مجدد این فرودگاه را می دهد.


در همین راستا سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در چند روز اخیر یک پرواز مسافری در فرودگاه سراوان به زمین نشست که تعدادی مسافر با این پرواز جا به جا شدند.

وی افزود: تمام تلاش استاندار، فرمانداری و دیگر مجموعه ها از جمله نیروی زمینی سپاه این است که این فرودگاه هر چه سریعتر در بحث مسافر بری به بهره برداری رسد.

این مقام مسئول ادامه داد: تا حدودی خطوط پرواز برای فرودگاه سراوان تعریف شده اما این امر منوط به استقبال مردم خواهد بود.

تجلیلی خاطر نشان کرد: هر چه استقبال مردم بیشتر باشد خطوط بیشتری برای پرواز در این فرودگاه تعریف می شود.

وی تصریح کرد: هنوز به صورت رسمی فرودگاه سراوان افتتاح نشده اما یک پرواز در فرودگاه به زمین نشست و تعدادی مسافر جا به جا شدند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب: 25319
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *