800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر؛

فعالیت در هلال احمر در بستر خدمت رسانی به همنوع و با روحیه بشر دوستی توفیق الهی است

محمدرضا کرد از فراخوان عضویت در کانون های دانشجویی، جوانان، دانش آموزی و خانه های هلال شهرستان ایرانشهر همزمان با هفته هلال احمر خبر داد.
فعالیت در هلال احمر در بستر خدمت رسانی به همنوع و با روحیه بشر دوستی توفیق الهی است
به گزارش شستون؛ محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: با استفاده از ظرفیت کانون ها و خانه های هلال عضو گیری و معرفی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در هفته هلال احمر انجام می شود و  جوانان ضمن مراجعه به کانون های با راهنمایی و توضیحات دقیق با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آشنا می شوند.  
وی با اشاره به انجام تبلیغات محیطی و میدانی مرتبط با معرفی اهداف و برنامه های ارزشی این نهاد خدمت گذار در سطح شهرستان ایرانشهر، افزود: در کانون های جوانان، دانشجویی، دانش آموزی و خانه های هلال با برنامه ریزی جهت عضو پذیری و بهره مندی بهینه از توان و ظرفیت اعضا، بستر مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی، امدادی، بشردوستانه و تحقیقات علمی همسو با اهداف جمعیت هلال احمر ایجاد می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سازمانی جوان محور، اصول مدار و دارای تعامل سازنده است که با ترویج روحیه بشردوستی، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت پذیری میان جوانان، ظرفیت آنها را برای افزایش برخورداری انسان ها از کرامت، سلامت، صلح و احترام به کار می گیرد.
انتهای پیام/ http://asrehamoon.ir/vdcftedymw6djca.igiw.html
 
دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 25329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *