800
۰
تلالوی محرومیت زدایی در جنوب شرق؛

ویزیت رایگان 300 شهروند سراوانی هدیه سپیدپوشان جهادگر در سراوان/ خدمت رسانی به اقشار ضعیف رسالت بسیج سازندگی است

به مناسبت دهه بسیج سازندگی 300 شهروند سراوانی توسط گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستانی سراوان ویزیت شدند.
ویزیت رایگان 300 شهروند سراوانی هدیه سپیدپوشان جهادگر در سراوان/ خدمت رسانی به اقشار ضعیف رسالت بسیج سازندگی است
هاشم جهانتیغ جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان سراوان به مناسبت دهه بسیج سازندگی به نقاط محروم سراوان جهت ویزیت رایگان و محرومیت زدایی نقاط محروم اعزام شدند.

وی افزود: سپید پوشان جهادگر سراوانی ۱۶۲ نفر از مردم نیازمند این منطقه را به صورت رایگان ویزیت و اقدام به توزیع رایگان دارو میان آنها کردند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: همچنین تعداد ۳۰۰ عدد ماسک به همت گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی از جمله گروه جهادی شهید سردار لک زایی و شهید تندگویان بسیج ادارات میان شهروندان توزیع شده است.

جهانتیغ خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های جهادی شهید سپاه شهرستان سراوان به مناسبت هفته بسیج سازندگی اقدام به ساخت سرویس بهداشتی برای اقشار کم درآمد نقاط روستایی و محروم شهرستان کردند.

وی اضافه کرد: حفر چاه آب شرب جهت آبرسانی به مناطق محروم و نیازمندان از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در این منطقه بوده است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: زدودن غبار محرومیت و فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی رسالت سپاه پاسداران در راستای آرمان های انقلاب اسلامی است که با حضور جوانان با انگیزه در حال انجام است.

جهانتیغ اذعان کرد: به برکت ترویج تفکر انقلابی میان جوانان این مرز و بوم به ویژه این خط از کشور در مسیر خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه گام های موثری برداشته شده و در تلاشیم تا با جریان جهادی در ساخت ایران قوی و با اقتدار در حال حرکت باشیم.

انتهای پیام/
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 25367
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *