تلالوی محرومیت زدایی در جنوب شرق؛

ویزیت رایگان 300 شهروند سراوانی هدیه سپیدپوشان جهادگر در سراوان/ خدمت رسانی به اقشار ضعیف رسالت بسیج سازندگی است

24 ارديبهشت 1401 ساعت 12:32

به مناسبت دهه بسیج سازندگی 300 شهروند سراوانی توسط گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستانی سراوان ویزیت شدند.


هاشم جهانتیغ جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان سراوان به مناسبت دهه بسیج سازندگی به نقاط محروم سراوان جهت ویزیت رایگان و محرومیت زدایی نقاط محروم اعزام شدند.

وی افزود: سپید پوشان جهادگر سراوانی ۱۶۲ نفر از مردم نیازمند این منطقه را به صورت رایگان ویزیت و اقدام به توزیع رایگان دارو میان آنها کردند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: همچنین تعداد ۳۰۰ عدد ماسک به همت گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی از جمله گروه جهادی شهید سردار لک زایی و شهید تندگویان بسیج ادارات میان شهروندان توزیع شده است.

جهانتیغ خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های جهادی شهید سپاه شهرستان سراوان به مناسبت هفته بسیج سازندگی اقدام به ساخت سرویس بهداشتی برای اقشار کم درآمد نقاط روستایی و محروم شهرستان کردند.

وی اضافه کرد: حفر چاه آب شرب جهت آبرسانی به مناطق محروم و نیازمندان از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در این منطقه بوده است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: زدودن غبار محرومیت و فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی رسالت سپاه پاسداران در راستای آرمان های انقلاب اسلامی است که با حضور جوانان با انگیزه در حال انجام است.

جهانتیغ اذعان کرد: به برکت ترویج تفکر انقلابی میان جوانان این مرز و بوم به ویژه این خط از کشور در مسیر خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه گام های موثری برداشته شده و در تلاشیم تا با جریان جهادی در ساخت ایران قوی و با اقتدار در حال حرکت باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25367

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/25367/ویزیت-رایگان-300-شهروند-سراوانی-هدیه-سپیدپوشان-جهادگر-سراوان-خدمت-رسانی-اقشار-ضعیف-رسالت-بسیج-سازندگی

شستون
  https://shastoon.ir