امام جمعه موقت اهل سنت جالق مطرح کرد؛

نقش رسانه در بیان واقعیت ها/ وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب هدف دشمن از تحریف حقایق است

1 خرداد 1401 ساعت 7:53

مولوی مجیب الرحمان رئیسی گفت: نقش رسانه در ایجاد و عمل به تکلیف و رشد جامعه مؤثر است همچنین رسانه باید در جهت توزیع، تقویت و توسعه جهاد تبیین در بین مردم فعالیت کند.


مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت گلشن در گفت و گو با خبرنگار شستون  با بیان اینکه رسانه نقش بسزایی برای شفاف سازی حقایق دارد، بیان کرد: تبیین در مقابل تحریف است در واقع دشمن می خواهد تمامی دستاوردهای انقلاب را وارونه جلوه بدهد تا مردم را از حقایق دور کند .

وی ادامه داد: نقش رسانه در ایجاد و عمل به تکلیف و رشد جامعه مؤثر است. همچنین رسانه باید در جهت توزیع، تقویت و توسعه جهاد تبیین در بین مردم فعالیت کند. رسانه تاثیر به سزایی  در بیان واقعیت ها و آگاه  سازی ملت در تمامی موضوعات دارد و همچنین نقشه ها و دسیسه های دشمنان را آشکار می سازد و تا زمانی که واقعیت بیان نشود مردم ممکن است متضرر و سردرگم شوند.

وی افزود: ما چندین جهاد داریم جهاد اکبر، جهاد اصغر، جهاد کبیر  و  رهبر انقلاب اسلامی تاکید فراوانی به جهاد کبیر و تبیین حقایق دارند.

انتهای پیام/





انتهای پیام/خ


کد مطلب: 25465

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/25465/نقش-رسانه-بیان-واقعیت-وارونه-جلوه-دادن-دستاوردهای-انقلاب-هدف-دشمن-تحریف-حقایق

شستون
  https://shastoon.ir