800
۰
معاون سیاسی فرمانداری سراوان مطرح کرد؛

جهاد تبیین آنتی ویروسی است مقابل جنگ شناختی دشمن/ نقش پر رنگ رسانه در نبرد ذهن ها

رضا محمدی گفت: جهاد تبیین آنتی ویروسی است مقابل جنگ شناختی دشمن که علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است که در واقع نبرد ذهن ها محسوب می شود.
جهاد تبیین آنتی ویروسی است مقابل جنگ شناختی دشمن/ نقش پر رنگ رسانه در نبرد ذهن ها
رضا محمدی معاون سیاسی فرمانداری سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: رسانه یکی از عناصر نقش آفرین در جهاد تبیین است که می تواند در شرایط کنونی به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در قالب جهاد تبیین باشد.


وی افزود: جهاد تبین که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است در مقابل جنگ شناختی دشمن که علیه نظام راه اندازی کرده قرار دارد که رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و فضای مجازی بیشتر از نخبگان، فرهیختگان، ائمه جمعه و جماعات می توانند با بیان حقایق در راستای روشنگری افراد جامعه موثر باشند.

معاون سیاسی فرمانداری سراوان با بیان اینکه در این زمینه رسانه خود باید به مفهوم و جایگاه جهاد تبیین به خوبی مسلط باشد، اضافه کرد: جهاد تبیین آنتی ویروسی است مقابل جنگ شناختی دشمن که علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده است که در واقع نبرد ذهن ها محسوب می شود.

محمدی خاطر نشان کرد: در دنیا جنگ نظامی، دریایی، زمینی، هوایی، سایبری و الکترونیک وجود داشته اما در سال های اخیر یک جنگ دیگر به لیست جنگ ها اضافه شده که مقام معظم رهبری تشخیص دادند در برابر تحریف، بزرگ نمایی و سیاه نمایی دشمن که جهاد تبیین است که می توانیم حقایق و دستاوردهای انقلاب را با واقعیت و آنچه که در طول 43 سال اتفاق افتاده برای مردم  آگاه سازی کنیم.

وی تصریح کرد: بنابراین رسانه می تواند بسیار نقش آفرین باشد، یکی از وظایف رسانه این است که واقعیت ها، وقایع، رخداد ها و  دستاوردهای انقلاب اسلامی  که در طول 43 سال رخ داده را علاوه بر مشکلاتی که داریم برای مردم تبیین کنند.

معاون سیاسی فرمانداری سراوان با بیان اینکه یکی از راه هایی که می توانیم از نظام جموری اسلامی شکر گذاری کنیم و در شرایط کنونی رسانه می تواند در کنار سایر اقشار مردم نقش آفرین باشد موضوع جهاد تبیین است، اذعان کرد: مردم به رسانه اعتماد دارند لذا رسانه می تواند به صورت قوی و زیبا از همه نقش آفرین تر باشد.

انتهای پیام/

 
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 25476
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *