800
۰
فرماندار گلشن مطرح کرد؛

انگیزه الهی رزمندگان و پیروی از ولی فقیه، عامل پیروزی رزمندگان بود

مهران محمودی گفت: پيروزی رزمندگان ‌به‌دليل وجود انگيزه الهی بود‌ و همگان بايد صادقانه و خالصانه ادامه‌دهنده راه شهدا باشيم.
انگیزه الهی رزمندگان و پیروی از ولی فقیه، عامل پیروزی رزمندگان بود
مهران محمودی فرماندار گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: همانطور که حضرت امام (ره) اعلام کرده اند سوم خرداد ایام الله است که با قدرت الهی، دعای رهبر کبیر انقلاب  و با دست خالی بر مستکبران پیروز شدیم.

وی افزود: توانستیم حافط خاک، امنیت، جان و ناموس مردم ایران زمین باشیم که همه این موارد خواستگاه الهی بود و در واقع می توان گفت که پیروزی رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر تجلی قدرت الهی بود.

این مقام مسئول گفت: عشق به امام، رهبری و ولایت رمز پیروزی رزمندگان و فتح خرمشهر بود که سرمنشاء این پیروزی عظیم قدرت الهی بود.

محمودی خاطر نشان کرد: عشق الهی، هدایت رهبری و کمک خداوند  موجب شد رزمندگان ما با دست خالی مقابل 32 کشور ابرقدرت تا دندان مسلح به پیروزی رسد.

وی با بیان اینکه باید مطیع ولایت فقیه باشیم، تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی ما این است که پیرو رهنمود های مقام معظم رهبری باشیم تا بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

فرماندار گلشن اذعان کرد: ما فرزندان این خاک هستیم و تا آخرین نفس پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود، همچنین فرزندان ما اگر چه در زمان جنگ نبودند و امام خمینی (ره) را ندیده اند اما با علم بیشتر با اساس رهنمود های ولایت فقیه حرکت می کنند که جوانان ما در این برهه بسیار نقش آفرین هستند.

انتهای پیام/

 
سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب: 25477
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *