فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه مهرستان مطرح کرد؛

تجاوز رژیم بعث عراق به ایران با حمایت استکبار جهانی / آزاد سازی خرمشهر را مدیون خون هزاران شهید گلگون کفن هستیم

4 خرداد 1401 ساعت 9:33

حسین نکویی گفت: تجاوز رژیم بعثی با حمایت چندین کشور از ایادی استکبار به خاک ایران باهدف شکست نهال نوپای انقلاب شکل گرفت.


حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهرستان در گفت و گو با شستون بیان کرد: آزاد سازی خرمشهر را مدیون خون هزاران شهید گلگون کفن هستیم و ملت ایران از آن به عنوان خونین شهر یاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه تجاوز رژیم بعثی با حمایت چندین کشور از ایادی استکبار به خاک ایران باهدف شکست نهال نوپای انقلاب بود،گفت: صدام با حمایت و سیاست های غرب در بدو پیروز انقلاب به ایران حمله کرد تا انقلاب خمینی کبیر (ره) را شکست دهد که این نبرد با مقاومت رزمندگان اسلام به هشت سال به طول انجامید.

این مقام مسئول به رجز خوانی صدام ملعون که گفته بود"صبحانه را در بغداد و نهار را درتهران صرف می کنم" اضافه کرد: صدام را طوری حمایت های غرب به مرحله جنون رسانده بود که رجز خوانی های زیادی علیه انقلاب اسلامی می کرد، ولی ایران با یاری خداوند و دست خالی فرزندان غیور میهن توانست با اقتدار پیروز این جنگ تحمیلی و نابرابر شود.

وی گفت: خونین شهر را شهدا با قطره قطره خون مبارک شان آزاد کردند تا مسولین با افتخار برای آبادانی خرمشهرهای جای جای کشور با تمام وجود پابه کار شوند تا مردم در رفاه باشند و دشمن نتواند از وضعیت معیشت و فشارهای اقتصادی علیه انقلاب توطئه کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 25499

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/25499/تجاوز-رژیم-بعث-عراق-ایران-حمایت-استکبار-جهانی-آزاد-سازی-خرمشهر-مدیون-خون-هزاران-شهید-گلگون-کفن-هستیم

شستون
  https://shastoon.ir