800
۱
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

هراس دشمنان از اقتدار سپاه در منطقه و خاورمیانه/ فروپاشی رژیم اشغالگر اسرائیل نزدیک است

صادق محمدی گفت: باتوجه به اقتداری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و خاورمیانه ایجاد شده دشمن همواره در ترس و اضطراب به سر می برد.
هراس دشمنان از اقتدار سپاه در منطقه و خاورمیانه/ فروپاشی رژیم اشغالگر اسرائیل نزدیک است
صادق محمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با شستون بیان کرد: ترورهایی را که موساد و رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی در ایران اقدام می کنند به نوعی سعی و تلاشی است که رژیم اشغالگر در راستای انتقام جویی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: ترور شهید فخری زاده و دیگر ترورهای دانشمندان هسته ای که به ترتیب اتفاق افتاد باید عنوان شود این بحث به نوعی تلاش های بیهوده ای است که اسراییل و آمریکا تلاش و تصور می کنند که انجام دهند، به ادعای واهی می توانند از این طریق باعث شوند جمهوری اسلامی ایران از آرمان و اصولی که به آن پایبند است دست کشد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: رژیم منحوس و اشغالگر تصور می کند رشته های اتصالی که مردم توسط اعتقادات دینی خود دارند را از بین می برد و به نوعی ایران را در بن بست و مخمصه قرار دهد.

محمدی ادامه داد: تحریم های ناجوانمردانه که توسط سران کفر علیه ملت ایران اتفاق افتاد نیز در همین راستا است غافل از اینکه درخت شهادت درختی است که هر روز از طریق شهدای عزیزی که جمهوری اسلامی ایران به این عرصه تقدیم می کند آبیاری می شود و هیچ زمانی این نهال خشکانده نمی شود.

وی اضافه کرد: حال آنکه در این برهه از زمان دانشمندان هسته ای ایران را ترور می کند و مدافعین حرم را در تیر رس قرار می دهند کار جدیدی نیست و این موضوع سالهاست که توسط رژیم منحوس اتفاق افتاده است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: طبق وعده بزرگان ما از جمله معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری همچنان که اصالت رژیم اشغالگر اسرائیل آن زیر سوال بوده از بین خواهد رفت و انقریب از هم خواهد پاشید‌.

محمدی تصریح کرد: بنابراین این تصور که فکر شود ترور ها می تواند نتیجه دهد برای رسیدن به یک سری اهداف کاملا بی نتیجه و بیهوده خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ناگفته نماند باتوجه به اقتداری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سطح منطقه و خاورمیانه ایجاد شده دشمن همواره در ترس و اضطراب به سر می برد.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: بنابراین هر از چندگاهی از طریق ترور های کور به ادعای اینکه این افراد در یک سری از فعالیت هایی که زعم خودشان خرابکارانه بوده متهم کنند و ترورهایی را انجام دهند موضوع جدیدی نیست.

محمدی گفت: جمهوری اسلامی ایران اعتقاد راسخ به اصول و ارکان انقلاب و منویات مقام معظم رهبری دارد و ملت به این راحتی شانه خالی نخواهد کرد.

انتهای پیام/
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 25558
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *